دستگیری دو هزار نفر قاچاقچی پارسال در مازندران

۲ هزار نفر قاچاقچی پارسال در طرح نظارت بر عرضه کالا در بازار و مبارزه با قاچاق کالا‌های وارداتی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسحاقی دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز مازندران با اشاره به نظارت بر عرضه کالا در بازار و مبارزه با قاچاق کالا‌های وارداتی، گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ پرونده به ارزش ۴۵ میلیارد ریال پارسال در بخش سوخت، پوشاک و سلامت محور، اوازم آرایشی، چوب و فرآورده‌های بهداشتی تشکیل شد.
 
وی افزود: این طرح با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرا شد و بیش از ۲ هزار نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
 
اسحاقی با اشاره به شناسایی ۴۰ نقطه کالا‌های قاچاق در مازندران، گفت: طرح مبارزه با قاچاق پوشاک برند از ۱۵ اردیبهشت امسال اجرای می‌شود.
 
دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز مازندران با اشاره به اینکه برخورد با برند‌های پوشاک با مشارکت گشت‌های مشترک شامل فرمانداران، اداره اطلاعات، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی و دادگستری انجام می‌شود گفت: دریافت مجوز برند و راه اندازی خط تولید در کشور برای فعالیت برند‌ها الزامی است.
 
وی با تاکید بر مبارزه با تابلو‌های غیرمجاز در ۴۰ نقطه استان افزود: با توجه به پراکنش بیشتر این موارد در مناطق غربی مازندران، از ۱۵ اردیبهشت امسال شناسایی و برخورد قاطع با آن‌ها در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است.
 
دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز مازندران افزود: اجرای طرح‌های ساماندهی انبار‌ها و شناسنامه دار کردن آنها، شناسنامه دار کردن ادوات کشاورزی، ساماندهی سواحل، قایق‌های صیادی و تفریحی، ریجستری تلفن همراه و ساماندهی چاه‌های بدون پروانه از مهمترین موضوعات قاچاق کالا و ارز است.

انتهای پیام/آ
 


قاچاقچیان در مازندران دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.