طرح شهرهوشمند بوشهر، اشتغال و توسعه شهری را به دنبال دارد

استاندار بوشهر گفت: اجرای طرح شهر هوشمند در بوشهر می‌تواند بستر اشتغال و توسعه شهری را به دنبال داشته باشد و باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم.

طرح شهرهوشمند بوشهر، اشتغال و توسعه شهری را به دنبال داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مجریان طرح بوشهر، شهر هوشمند افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی در عرصه‌های مختلف، فراهم کردن بستر استفاده از این تکنولوژی‌ها در توسعه شهری یک ضرورت است.

وی ادامه کرد: اجرای طرح شهر هوشمند در بوشهر می‌تواند بستر اشتغال و توسعه شهری را به دنبال داشته باشد و باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم.

استاندار بوشهر با قدردانی از پیگیری معاونت اقتصادی استانداری، شهردار و شورای شهر بوشهر برای اجرای طرح شهر هوشمند افزود: با توجه به اینکه طرح شهرهوشمند به عنوان پایلوت در بوشهر اجرا خواهد شد، امیدواریم بوشهر الگوی مناسبی برای سایر شهر‌های کشور در این زمینه باشد.

گراوند بر ضرورت تسریع در اجرای طرح شهر هوشمند در بوشهر تاکید کرد و گفت: با توجه به حمایت امام جمعه بوشهر از طرح‌های دانش بنیان و همچنین طرح شهر هوشمند، باید از این فرصت برای تسریع در اجرای طرح مذکور بهره ببریم.

وی بیان داشت: اقتصاد مبتنی بر دانش یکی از ضرورت‌های استان بوشهر است و اجرای طرح شهر هوشمند هم یکی از طرح‌هایی است که زمینه برای بهره مندی از تکنولوژی روز را برای ارائه خدمات شهری فراهم می‌کند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: شورا و شهرداری بوشهر در این زمینه پیگیری خوبی داشتند و انتظار داریم در اجرای این طرح ضمن تسریع در اجرایی شده آن، از ظرفیت تحقیقات دانشگاهی در زمینه شهر هوشمند بهره کافی ببرید.

گراوند تصریح کرد: باید از تحقیقات انجام شده مراکز دانشگاهی در زمینه شهر هوشمند برای اجرای طرح هوشمند هم استفاده کرد.

انتهای پیام/م

طرح شهرهوشمند به عنوان پایلوت در بوشهر اجرا خواهد شد

برچسب ها: اشتغال ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.