پرداخت قسط اول مطالبات کی روش تکذیب شد

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال ادعای مدیر روابط عمومی وزارت ورزش مبنی بر پرداخت قسط اول مطالبات کارلوس کی روش را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بحث پرداخت مطالبات ۹۰۰ هزار دلاری کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که مربوط به قرارداد او از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تا پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات است این روز‌ها به یکی از مشکلات اساسی فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.

این درحالی است که مسئولان فدراسیون فوتبال این پول را از مطالباتی که در AFC دارند به حساب کی روش حواله کرده اند، اما با توجه به برخی مشکلات تاکنون این پول به حساب او واریز نشده است.

در چنین وضعیتی این مربی پرتغالی در روز‌های اخیر و پس از مطرح کردن شکایت از فدراسیون فوتبال در فیفا، اظهارات تندی علیه مهدی تاج مطرح کرده و بحث پرداخت نشدن پولش را به تحریم‌های ایران بی ارتباط می‌داند.

پرداخت قسط اول مطالبات کی روش تکذیب شد

کی روش در جدید‌ترین اظهاراتش علیه رئیس فدراسیون کشورمان گفت: مهدی تاج افکار عمومی را گمراه می‌کند. او پشت مسئولیت هایش پنهان شد و شکست خورد. پرداخت نشدن دستمزد من هیچ ارتباطی به مشکلات و تحریم‌های بانکی ایران ندارد. این موضوع فقط به این دلیل است که تاج احترام خودش را از دست داده و در انجام دادن ضمانت‌ها و تعهداتش ناموفق بوده است. محمود اسلامیان و بازیکنان تیم ملی شاهد تمام قول‌های تاج بودند و در یک کلام او به همه دروغ می‌گوید.

این اظهارات واکنش فدراسیون فوتبال را در پی داشت و امروز (دوشنبه) این فدراسیون در بیانیه‌ای اعلام کرد: تنها و تنها مبلغ قرارداد مربوط به جام ملت‌های آسیا باقی مانده که عدم پرداخت آن ناشی از محدودیت‌های مالی و تحریم‌های بانکی بوده است. با این وجود، فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از پایان جام ملت‌های آسیا روند مربوط به پرداخت تنها بدهی باقیمانده را آغاز کرد که خوشبختانه با همراهی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سفارت محترم جمهوری اسلامی ایران در مالزی پرداخت آن در روز‌های آتی انجام خواهد شد.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تصریح می‌کند کارلوس کی روش که باب شکایت علیه این فدراسیون را گشود می‌تواند ادعا‌های خود را همچنان از این طریق پیگیری کند و روشن است که ارسال ایمیل به پست الکترونیکی شخصی افراد در برخی رسانه‌ها و ارسال پیام به شماره همراه مدیران فدراسیون، رویکردی غیرحرفه‌ای و قابل پیگیری است و ایمیل روابط بین الملل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تنها و تنها محل مربوط به تبادل نظرات طرفین است.

پرداخت قسط اول مطالبات کی روش تکذیب شد

لحظاتی پیش مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در توئیتر خود ادعا کرد امروز قسط اول مطالبات کی روش از سوی فدراسیون فوتبال پرداخت شد.

با این وجود یکی از مسئولان فدراسیون ضمن رد ادعای مازیار ناظمی بیان کرد: همانگونه که در بیانیه امروز فدراسیون اعلام شده بحث پرداخت مطالبات کی روش از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا و سفارت ایران در مالزی در حال انجام است و در روز‌های آتی کل این پول به حساب کی روش می‌رسد. البته شاید مازیار ناظمی از این موضوع اطلاع بیشتری دارد!


بیشتر بخوانید:

کی‌روش: تاج عوام فریبی می‌کند/ همه می‌دانند چه کسانی قصد ضربه زدن به تیم ملی را داشتند

توئیت مازیار ناظمی درباره پرداخت قسط اول مطالبات کی روش


انتهای پیام/

ماجرای پرداخت قسط اول مطالبات کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار