مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری جلسه هم فکری و هماهنگی با روسای ادارات شهرستان بهبهان جهت برگزاری باشکوه هفته مقام معلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، رسول عبدی پور،مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: با حضور گرم و صمیمانه تعدادی از مدیران و نمایندگان ادارات و نهاد‌های دولتی شهرستان بهبهان جلسه هم فکری و هماهنگی جهت برگزاری آیین گرامیداشت هفته معلم برگزار شد.

وی با اشاره به جایگاه ارزنده معلم و نقش مهم آنان در رشد و شکوفایی دانش آموزان، افزود: در این نشست، برنامه‌های تدارک دیده شده برای گرامیداشت هفته معلم عنوان و از ادارات در جهت غنی سازی بیشتر و برگزاری باشکوه و در خور مقام معلمان زحمتکش شهرستان بهبهان در این ایام دعوت شد.

عبدی پور تصریح کرد: معلمان در ارتباط با همه اقشار جامعه هستند و هر پزشک، مهندس، مدیر و فردی روزی در کلاس درسی از آموزش‌های معلمان خود بهره برده است و مطمئنا آن را به خاطر دارد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: توجه به آموزش و پرورش به ویژه معلمان به عنوان سکانداران اصلی تعلیم تربیت می‌تواند در ایجاد انگیزه، شور و نشاط جسمی و روانی آنان و تزریق به نسل جوان و پذیرای آموزش موثر باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.