آغاز جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین

دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رشوند آوه مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین با اشاره به شروع دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور گفت: ۲۰۰ عکاس ملی و بین المللی از ۳۱ استان و ۷۸ شهر در این جشنواره شرکت کرده اند.

آغاز جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین

رشوند آوه افزود: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در روز‌های برگزاری جشنواره در محور گردشگری و شهر، ثبت تعداد قابل توجهی تصاویر مستند اجتماعی و معماری از این محور، برند‌سازی و ثبت محور گردشگری در قالب مسیر جذاب پیاده‌روی در اذهان شهروندان و گردشگران و معرفی پتانسیل‌های متعدد این شهر از دریچه دوربین عکاسان در سطوح ملی و بین‌المللی و از طریق فضای مجازی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی اضافه کرد: در دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور، محور گردشگری تاریخی و فرهنگی شهر از دروازه درب کوشک تا امام زاده حسین به طول سه و نیم کیلومتر مورد توجه قرار دارد.

آغاز جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: این جشنواره در ۴ بخش اصلی (فتوماراتن)، جنبی (معماری)، تلفن همراه و آرشیوی با قدمت بالای ۲۵ سال برگزار می‌شود.

اولین جشنواره عکس ملی دارالسلطنه قزوین در بهار سال گذشته با محوریت سبزه میدان و دولتخانه صفوی با حضور عکاسانی از ۱۸ استان و دو عکاس از کانادا و انگلیس برگزار شد.

انتهای پیام/ک

برگزاری دومین جشنواره عکس ملی دارالسلطنه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار