زانا ساعدی قایقران جوان کردستانی موفق شد در رقابت‌های قایقرانی انتخابی اردوی تیم ملی جوانان و زیر ۲۳ سال کشور مقام سوم مسافت ۱۰۰۰ متر بخش کانو و جواز حضور در اردوی تیم ملی جوانان را کسب کند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های قایقرانی انتخابی اردوی تیم ملی جوانان و زیر ۲۳ سال کشور در روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه به میزبانی تهران برگزار شد.

در این رقابت‌ها که در دو بخش کایاک و کانو برگزار شد شرکت کنندگان در دو مسافت ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام آقایان زیر ۲۳ سال و جوانان جهت انتخاب نفرات برتر و تشکیل اردوی تیم ملی برای حضور درخشان در مسابقات قهرمانی جهان امروز ۹ اردیبهشت ماه به میزبانی دریاچه آزادی برگزار شد.

در نتایج مسافت ۱۰۰۰ متر رشته کانو رده سنی جوانان، زانا ساعدی به نمایندگی از کردستان در جایگاه سوم قرار گرفت و عبداله مشایخ و کمیل خزائی هر دو از مازندران به ترتیب مقام اول و دوم را بدست آوردند و بدین ترتیب جواز حضور در اردوی تیم ملی جوانان را نیز کسب کردند.

گفتنی است، رقابت‌های انتخابی اردوی تیم ملی آب‌های آرام کشور در رده‌های سنی جوانان و زیر ۲۳ سال جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان به مدت یک روز در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/م

کسب مقام سوم رقابت های انتخابی تیم ملی جوانان توسط قایقران کردستانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.