معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

توطئه فرهنگی دشمنان انتشارمطالب علیه انقلاب درفضای مجازی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توطئه فرهنگی جدید دشمنان انتشار مطالب غیرواقعی و نادرست علیه نظام و انقلاب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که باید برخورد قاطع با آن شود.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  سید محمدکاظم نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد بزرگداشت راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در یاسوج گفت: یکی از راهکار‌های مهم برای مقابله با چنین توطئه‌ای انتشار مطالب به روز، مفید و مؤثر در مورد نظام، انقلاب و خدمات ارزنده آن‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.

وی خواستار برگزاری باشکوه آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد شد و افزود: دیدگاه‌ها و سخنان امام راحل در زمینه‌های مختلف بیش از پیش تشریح شود و آشنایی روزافزون نسل جوان با وصیت نامه سیاسی، الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز ضروری به نظر می‌رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سی امین سالگرد آغاز رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای را یادآور شد و بیان کرد: معظم له با درایت مثال زدنی خود توانسته کشتی انقلاب را به خوبی هدایت کند و در آینده نیز اینگونه خواهد بود.

نظری عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی و به ویژه نهاد‌های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد موضوع انتخاب شایسته حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب را با روش‌های مختلف از جمله نصب بنر، تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری تبیین کنند.

وی ابراز داشت: اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی از سوی آمریکا و برخی مسائل دیگر سبب اهمیت بیشتر روز جهانی قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان نیز همچون ملت ایران و مسلمانان جهان با حضور گسترده در این راهپیمایی علاوه بر حمایت قاطع از ملت مظلوم فلسطین انزجار قلبی خود را از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی نشان می‌دهند.

نظری اظهار داشت: کمیته‌های پنج گانه تشکیل شده برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در کهگیلویه و بویراحمد به زودی فعال شوند.

وی افزود: مطالب جدید و غیرتکراری از سوی سخنرانان راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد بیان شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نباید در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در این استان تنها به سخنرانی یا فضاسازی شهری اکتفا کرد بلکه آرمان‌های امام (ره)، نظام و انقلاب هر چه بیشتر مطرح شود.

حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر آثار، تألیفات، ابعاد شخصیتی و وصیت نامه سیاسی، الهی امام خمینی (ره) به قشر‌های مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نسل جوان است.

وی افزود: آیین سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به دلیل تقارن با عید فطر و بر اساس تصمیم ملی در روز ۱۳ خردادماه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و محور وحدت مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: به دلیل برخی تحولات منطقه خاورمیانه و جهان اسلام شامل انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی و اقتدار جبهه مقاومت و کسب پیروزی‌های چشمگیر از سوی آن در عراق و سوریه حساسیت روز جهانی قدس امسال مضاعف شده است.

وی ابراز داشت: حضور ملت ایران و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌های گذشته تأثیرگذار بوده به طوری که هم اینک دولتمردان رژیم جعلی صهیونیستی به دلیل ترس اقدام به دیوارکشی در اطراف این کشور کرده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال نیز مردم بابصیرت این استان همراه با ملت ایران و مسلمانان جهان حضور گسترده‌ای در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال جمعه ۱۰ خردادماه مصادف با ۲۶ ماه رمضان در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی افزود: ضرورت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و اهمیت حضور گسترده در آن به منظور حمایت از بیت المقدس و ملت مظلوم فلسطین باید بیش از پیش برای نسل جوان کشور و کهگیلویه و بویراحمد تشریح شود.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: کمیته‌های پنج گانه شامل مراسم، فضای مجازی، تبلیغات و اطلاع رسانی، فضاسازی شهری و فرهنگی، هنری برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.