افزایش دما در همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان از روند افزایشی دمای هوا در سطح استان خبر داد.

افزایش دما در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد حسن باقری‌شکیب کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان  بیان کرد: اکنون آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد است که این وضعیت تا سه روز دیگر پایدار خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعداز ظهر افزایش ابر و سرعت وزش باد پی‌بینی می‌شو ادامه داد: تا پایان هفته پدیده مهمی در استان نخواهیم داشت و طبق بررسی آخرین اطلاعات ماهواره‌ای، سامانه بارشی تا جمعه وارد استان نخواهد شد.

باقری‌شکیب تصریح کرد: با توجه به وجود ابر‌های ضعیف و اندک در ارتفاعات استان، بارش‌های رگباری پیش‌بینی می‌شود اگر چه این بارش‌ها بسیار ضعیف اندک هستند.

وی با بیان اینکه اکنون دمای هوا ۱۴ درجه سانتی‌گراد است عنوان کرد: روند افزایشی دما نیز همچنان در سطح استان ادامه خواهد داشت.

باقری شکیب مطرح کرد: از روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید شاهد بارش‌های رگباری و ادامه آن تا اواخر شنبه خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به روند افزایشی دما و گرم شدن هوا، تا دو هفته دیگر نیز شاهد بارش‌های شدید نخواهیم بود.

وی در پایان با بیان اینکه دمای هوای همدان از ۷ تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته، نهاوند با ۲۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و گل‌تپه با ۴ درجه خنک‌ترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/د.ا

هوای همدان گرم می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.