کارگران نمونه در بافق تجلیل شدند

همزمان با هفته کار و کارگر ۲۷ کارگر نمونه شرکت ها، معادن و کارخانجات شهرستان بافق تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد علی صالعی معاون فرماندار بافق در مراسم تجلیل از کارگران نمونه این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته کارو کارگر با اشاره به سابقه طولانی نگاه فرهنگ اسلامی و ایرانی به مقوله کار گفت: در طول تاریخ اسناد و قوانین کاری از بین رفته است و این فاصله زمانی باعث ایجاد نواقص شده است.

وی فرهنگ کار در کشور را با سایر کشور‌های جهان متفاوت عنوان کرد و خاطر نشان کرد: برای رسیدن به توسعه متوازن در کشور نیاز به توسعه نیروی انسانی و فرهنگ کار در جامعه داریم که اگر به این مرحله رسیدیم و رعایت کردیم، به استقلال اقتصادی خواهیم رسید.

طالعی در پایان از خدمات و زحمات قشر کار در شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: موارد و مشکلات موجود در حوزه کارگری را پیگیری می‌کنیم و بعضاً مواردی را هم به مراجع بالاتر انتقال می‌دهیم.

همزمان با هفته کار و کارگر و با حضور معادن فرماندار، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق از ۲۷ کارگر نمونه شرکت ها، معادن و کارخانجات شهرستان تجلیل و تقدیر شد.

در این مراسم همچنین رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بافق یکی از تهدیدات جامعه کارگری را آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و خواستار همکاری و همراهی همه جانبه همگان شد.

انتهای پیام/ی

تجلیل از کارگران نمونه در بافق

برچسب ها: کارگران ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار