مدیرکل ورزش‌وجوانان لرستان:

خسارت ۱۲ میلیارد تومانی سیلاب به مجموعه‌های ورزشی پلدختر

مدیرکل ورزش‌وجوانان لرستان گفت: سیلاب ۱۲ و نیم میلیارد تومان به مجموعه‌های ورزشی این شهرستان خسارت وارد کرده‌است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش‌وجوانان لرستان اظهار داشت: مجموعه ورزشی شهید سرمالیان شهر پلدختر در سیلاب اخیر به‌طور کلی آسیب دیده و قابل استفاده نیست، هم‌چنین ۱۵ مجموعه ورزشی از جمله پیست دوومیدانی، زمین چمن، سالن ورزش‌های رزمی، سالن کشتی، سالن مسابقاتی، سالن ووشو، سالن بانوان، سالن بدنسازی، اداره ورزش‌وجوانان، استخر شنا، خوابگاه ورزشکاران و سالن سرایداری هم در سیلاب آسیب جدی دیدند.

عزیزپور با بیان اینکه سیلاب به مجموعه‌های ورزشی شهرستان پلدختر ۱۲ ونیم میلیارد تومان خسارت وارد کرده‌است، افزود: تلاشمان این است هرچه سریع‌تر این مجموعه‌های آسیب دیده را بازسازی و به استفاده مردم برگردانیم، برای این کار بخشی از اعتبار ملی را دریافت کردیم.

وی عنوان کرد: تجهیزات کشتی و تاتانی ورزش‌های رزمی خریداری شده تا پایان وقت امروز به شهر خواهند رسید، سایر ورزش‌ها را هم پوشش داده و کمک خواهیم کرد تا خریداری کنند؛ هم‌چنین کفپوش سالن‌ها را هم آماده قرارداد با پیمانکار هستیم تا بعد از اینکه کف سالن‌ها خشک شد هرچه سریع‌تر کفپوش سالن‌ها را نصب کنند.

مدیرکل ورزش‌وجوانان لرستان بیان کرد: آور‌های سیلابی مجموعه زمین چمن و پیست دوومیدانی را با پیمانکار قرارداد بستیم که کار آن را انجام بدهد، استخر شنا هم قرارداد بسته شده تا کار آن انجام شود و حداکثر آن را طی دو ماه آینده به‌جز زمین فوتبال و پیست دوومیدانی به استفاده مردم خواهیم رساند.

عزیزپور گفت: مسئولان استانی و شهرستانی برای راه‌اندازی مجموعه‌های ورزشی پلدختر کمک کنند تا خواسته جامعه ورزشی این شهرستان که راه‌اندازی این مجموعه‌های ورزشی‌ست برآورده شود.

وی با بیان اینکه اداره ورزش‌وجوانان پلدختر در سیلاب آسیب دیده خاطرنشان کرد: کارکنان این اداره در خانه جوان شهر که آسیب کمتری دیده مستقر شده‌اند، وسایل مورد نیاز هم برای استفاده آن‌ها خریداری شده که در حال کار هستند؛ هم‌چنین سالن ورزشی و زمین چمن روستای مورانی هم در سیلاب آسیب دیدند که اعتباراتی برای بازسازی آن‌ها اختصاص دادیم.

انتهای پیام/ ر

سیلاب ۱۲ میلیارد تومان به مجموعه‌های ورزشی پلدختر خسارت زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار