قادری فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

سومین کارخانه نوآوری در شیراز راه اندازی می‌شود

رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: تا آبان امسال اقدامات تاسیس سومین کارخانه نوآوری در شیراز به پابان می‌رسد.

سومین کارخانه نوآوری در شیراز راه اندازی می‌شوداسماعیل قادری فر رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولین جلسه سال ۹۸ برای پیگیری و راه اندازی کارخانه نوآوری اظهار کرد: اولین جلسه امسال برای راه اندازی سومین کارخانه نوآوری در هفته جاری برگزار شد.

وی با اشاره به روند برگزاری این جلسه اظهار کرد: این جلسه در راستای چگونگی راه اندازی کارخانه نوآوری شهر شیراز با مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

قادری فرد درباره سومین کارخانه نوآوری ایران بیان کرد: اولین کارخانه نوآوری در تهران و دومین کارخانه در مشهد راه اندازی شدند و تا پایان امسال سومین کارخانه در شهر شیراز راه اندازی خواهد شد.

کارخانه نوآوری شیراز  تا آبان ماه امسال به بهره برداری می‌رسد

رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی ادامه داد: امیدواریم این کارخانه تا آبان ماه امسال به بهره برداری برسد و میزبان شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های استان شیراز باشد.

وی درباره  محتوای اصلی این کارخانه گفت: کارخانه نوآوری شیراز با محوریت فناوری ارتباطات ایجاد می‌شود  البته استارتاپ‌های دیگر هم در آن جای دارند و به طور کلی به تمام حوزه ها می‌پردازد.

قادری فر یادآوری کرد: این کارخانه به حوزه اینترنت اشیا و کسب و کار دیجیتال می‌پردازد و در کنار آنها نگاهی هم به دیگر حوزه ها همچون نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی ،دارویی و غیره دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار