گفتگوی مقامات اماراتی و رئیس موساد درباره شرکت در نمایشگاه اکسپوی دبی

مقامات اماراتی و رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، موساد در خصوص هماهنگی‌ها برای حضور هیات صهیوینستی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی گفتگو‌هایی داشته اند.

گفتگوی مقامات اماراتی و رئیس موساد درباره شرکت در نمایشگاه اکسپوی دبیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه صهیونیستی کان، اخیرا گفتگو‌هایی میان مقامات اماراتی و رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، موساد در خصوص هماهنگی‌ها برای حضور هیات صهیوینستی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی صورت گرفته است.

یوسی کوهن، رئیس موساد ریاست هیات مذاکره کننده صهیونیستی با مقام‌های اماراتی را برعهده داشته است.

این گزارش می‌افزاید، در این مذاکرات که مکانش مشخص نیست، در خصوص چگونگی ورود هیات صهیونیستی به دبی و اتخاذ تدابیر لازم برای حضور این هیات در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ بررسی شده است.

بنیامن نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته اعلام کرد که یک هیات اسرائیلی قرار است در نمایشگاه بین المللی اکسپو در دبی شرکت می‌کنند.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ نمایشگاهی جهانی است که قرار است در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ به میزبانی دوبی و در کشور امارات برگزار شود.

این نمایشگاه جهانی به عنوان سومین رویداد مهم بین المللی به شمار می‌رود که هر ۵ سال یک بار برگزار می‌شود و به مدت ۶ ماه ادامه خواهد داشت و در طول این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها، خلاقیت‌ها و اختراعات بشری از سراسر دنیا در یک شهر به نمایش در می‌آید.

ارتباط میان رژیم صهیونیستی و برخی ازحکام منطقه طی ماه‌های گذشته به یک موضوع عادی بدل شده است. تاکنون چندهیأت ورزشی صهیونیستی در کنفرانس ها، همایش‌های ورزشی در برخی کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس از جمله امارات متحده عربی شرکت کردند.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار‌ها اعلام کرده که شرکت هیأت‌های اسرائیلی به همگرایی میان تل آویو و کشور‌های عربی خواهد انجامید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار