بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال رمضانی «دل‌دار» + تصاویر

مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، روز گذشته در محل تصویربرداری سریال رمضانی «دل‌دار» حاضر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی به همراه محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، روز گذشته در محل تصویربرداری سریال رمضانی «دل‌دار» حاضر شدند و با عوامل آن دیدار و گفتگو کردند.

بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال رمضانی «دل‌دار» + تصاویر

در این دیدار صمیمانه، برادران محمودی کارگردان‌های مجموعه «دل‌دار» با نمایش منتخبی از سکانس‌های تصویربرداری شده، گزارشی از روند تولید آن را برای حاضران ارائه دادند.

در این دیدار که با حضور بازیگران اصلی این مجموعه از جمله الناز حبیبی، محمدرضا غفاری، علی اوسیوند و مریم بوبانی برگزار شد، دقایقی درباره ساخت سریال‌های مناسبتی، کار با تلویزیون و مجموعه سیمافیلم گفتگو شد.

بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال رمضانی «دل‌دار» + تصاویر

میرباقری در این مراسم ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به دست اندرکاران این مجموعه تلویزیونی، درباره گرایش مردم به دیدن کار‌ها و مجموعه های داخلی حرف زد و از اهمیت سریال سازی برای مخاطبان گفت. معاون سیما همچنین از طراحی ۳۰ سریال برای پخش در طول سال خبر داد.

وی همچنین در خصوص سریال «دلدار» بیان کرد: خوشبختانه این سریال و دو سریال دیگری که معاونت سیما برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است، از نظر مضمون با هم تفاوت دارند و مکمل یکدیگر هستند.

میرباقری اظهار کرد: این سریال (دلدار) بیش از سریال‌های دیگر ما با ماه مبارک رمضان ارتباط محتوایی دارد. چند ویژگی را درباره این سریال می‌توان ذکر کرد؛ از جمله اینکه یک ملودرام عاشقانه است. ضمن اینکه مسائل مربوط به جوانان را هم تا حدودی مطرح کرده است. ما در این سریال با چند نسل مواجه هستیم که قصه خاص خود را دارند. خوشبختانه مواجهه های قابل اعتنایی میان اعضای خانواده در این فیلم شکل می‌گیرد.

معاون سیما با بیان اینکه این سریال (دلدار) کار خوبی از آب درآمده است، عنوان کرد: عوامل و کارگردان‌های این کار از نیرو‌های شناسنامه دار محسوب می‌شوند. برادران محمودی هم در سینما و هم در تلویزیون کار‌های خوبی را انجام داده اند.

در پایان این مراسم نیز یک سکانس از سریال با حضور معاون سیما ضبط شد که تشویق میرباقری را در پی داشت.

بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال رمضانی «دل‌دار» + تصاویر

گفتنی است؛ مجموعه دل‌دار به تهیه کنندگی و کارگردانی برادران محمودی، برای پخش از شبکه دو سیما در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است. این سریال قصه‌ای عاشقانه دارد و فضای آن پیرامون اختلاف‌های طبقاتی در جامعه است. تیتراژ پایانی این سریال را نیز محسن چاوشی خوانده است و همزمان با پخش سریال منتشر خواهد شد.

بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال رمضانی «دل‌دار» + تصاویر

در این سریال بازیگرانی چون محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی، مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی، کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی و پیمان جعفری به ایفای نقش پرداخته اند.

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الیاس
۱۸:۲۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
سریالی با ترویج روابط غیر شرعی پیش از ازدواج! در ماه رمضان
آخرین اخبار