صابری گفت: سیل اخیر خسارتی به تولید هندوانه وارد نکرده است، از این رو کمبودی در عرضه این محصول در ماه رمضان نداریم.

مشکلی در تامین هندوانه ماه رمضان وجود نداردحسن صابری، رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مشکلی در تامین هندوانه ماه رمضان نداریم، اظهار کرد: سیل اخیر خسارتی به تولید هندوانه وارد نکرده است، از این رو به سبب فراوانی تولید، کمبودی در عرضه این محصول نداریم.

وی نرخ کنونی هر کیلوگرم هندوانه در میدان مرکزی را یک تا ۲ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این محصول با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

صابری با بیان اینکه قیمت سبزی در ماه رمضان نوسانی نخواهد داشت، افزود: هم اکنون قیمت هر کیلو سبزی جور (پلو، آش، قورمه) یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ و سبزی خوردن ۲ تا ۳ هزار تومان است.


بیشتر بخوانید: تولید میوه رکورد می‌زند/ سرمازدگی اخیر بر قیمت محصولات باغی اثر گذاشته است؟


رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار از کاهش قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو پیاز با کاهش یک هزار تومانی با نرخ ۵ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی عرضه می‌شود و پیش بینی می‌شود با رسیدن به اوج برداشت، قیمت محصول در بازار به تعادل برسد.

صابری در ادامه افزود: بخشی از پیاز تولیدی در استان‌های سیل زده، زیر آب مانده است که تا فروکش کردن آب نمی‌توان آن را برداشت کرد.

وی با بیان اینکه قیمت سیب زمینی نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است، اظهار کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو سیب زمینی کهنه ۲ تا ۳ هزار و سیب زمینی نو ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

صابری با اشاره به اینکه برداشت سردختی‌ها تا حدودی به تعویق افتاده است، بیان کرد: البته خبر‌هایی از سرمازدگی برخی محصولات سردرختی شنیده شده است، اما اطلاع دقیقی از صحت و سقم آن نداریم و باید منتظر ماند تا نتابج بررسی‌ها در هفته آینده اعلام شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار در پایان قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی را بین ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو خیار بوته‌ای ۳ تا ۶ هزار و خیار گلخانه ۴ تا ۶ هزار تومان است که با توجه به عرضه مناسب محصول، قیمت این اقلام در ماه رمضان نوسانی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

قیمت سبزی در ماه رمضان نوسانی نخواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
كلا در تامين هيچ چيزي مشكلي وجود نداره و همه چي فت و فراوونه فقط قيمتا وحشتناكن كه اونم ربطي به شماها نداره
آخرین اخبار