ترین‌های لیگ آزادگان در فصل ۹۷-۹۸

گل گهر سیرجان، بهترین و شهرداری ماهشهر بدترین تیم لیگ

تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور با اتمام این مسابقات آمار‌های جالبی از خود به جا گذاشتند.

گل گهر سیرجان، بهترین و شهرداری ماهشهر بدترین تیم لیگبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی روز گذشته با قهرمانی تیم فوتبال گل گهر و صعود تیم شاهین بوشهر به پایان رسید که تیم‌های حاضر در این مسابقات آمار‌های مثبت و منفی زیادی را از خود به جا گذاشتند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

در بین تیم‌های حاضر در این فصل از رقابت‌ها تیم قهرمان آمار‌های مثبت زیادی را از خود به جا گذاشت. تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کسب ۱۵ برد رکورد دار تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول است و این تعداد برد نشان می‌دهد که تیم قهرمان ۵۰ درصد بازی‌های خود را با برد پشت سر گذاشته است که این آمار برای تیم قهرمان آمار قابل توجهی نمی‌تواند باشد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با متحمل شدن ۲ شکست، یک آمار خوب به عنوان تیمی که کم‌ترین باخت را از خود به جا گذاشته است در کارنامه فصل ۹۷-۹۸ خود به جا گذاشته است. اما با یک نگاه ساده به نتایج این تیم در فصل اخیر متوجه خواهید شد که تیم گل گهر با کسب ۱۳ تساوی، رکورد دار بیشترین تعداد تساوی در بین تیم‌های لیگ دسته اول نیز می‌باشد که این آمار نیز مقدار نگران کننده ای است.

عنوان بهترین خط دفاعی لیگ دسته اول فوتبال به تیم شاهین شهرداری بوشهر و شاگردان عبدالله ویسی تعلق می‌گیرد. تیم فوتبال شاهین بوشهر با دریافت ۱۷ گل از ۳۰ بازی خود یک عملکرد فوق العاده از خود به جا گذاشته است و همین عملکرد خوب خط دفاعی تیم بوشهر میتواند دلیل اصلی صعود نماینده بوشهر به سطح اول فوتبال کشور باشد.

عنوان بهترین خط حمله لیگ نیز به تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت اختصاص یافت. تیم فوتبال سرخپوشان با به ثمر رساندن ۴۸ گل زهر دار‌ترین خط حمله لیگ ۹۷-۹۸ بود، اما این آمار خیره کننده نتوانست به کمک شاگردان پاشازاده بیاید و این تیم به دلیل عملکرد منفی خط دفاعی خود و دریافت ۳۷ گل امتیازات زیادی را از دست داد تا پایان لیگ با حسرتی بزرگ برای بازیکنان این تیم به همراه باشد.

اما در بین تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک، تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در بین بدترین‌ها یکه تازی کرد و بد‌ترین عملکرد‌ها را از خود به جا گذاشت. این تیم به ترتیب عنوان‌های: کم‌ترین برد با ۵ پیروزی، بیشترین باخت با ۱۵ شکست، کم‌ترین گل زده و کم‌ترین امتیاز را به خود اختصاص داد تا نا امید کننده‌ترین تیم در لیگ آزادگان لقب بگیرد و یک هفته قبل از پایان بازی‌ها با لیگ دسته اول وداع کند.


بیشتر بخوانید: جام به سیرجان رسید/ بگوویچ به لیگ برتر چشمک زد


انتهای پیام/

اخبار لیگ دسته اول فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار