بیش از دو هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان یزد تحصیل می‌کنند

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان یزد گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ نفر دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان استان یزد در ۲ پردیس و یک مرکز وابسته مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   منصور دهقان منشادی مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان یزد در حاشیه یبیست و نهمین جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور ، گفت: تعداد دانشجو معلمان در حال تحصیل دانشگاه فرهنگیان استان یزد ۲ هزار و ۱۰۰ نفر اعلام شده است که در ۲ پردیس و یک مرکز وابسته به این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: بخش ادبی شامل قصه گویی، نمایشنامه نویسی، سخنوری، شعر، داستان نویسی و فیلمنامه نویسی، بخش پژوهشی و نرم افزار هم در رشته‌های مقاله نویسی، تلخیص کتاب، تولید نرم افزار، تولید اپلیکیشن و کانال شبکه مجازی قرآنی است.

دهقان منشادی با بیان اینکه جشنواره در بخش‌های ادبی، پژوهشی و نرم افزار در ۱۱ رشته با شعار افتخار به گذشته، امید به آینده، ویژه دانشجو معلمان است.

وی در بخش‌های یادشده ۲۹۷ اثر به دبیرخانه جشنواره در استان که شامل ۶۰ اثر پژوهشی، ۱۷۷ اثر ادبی و ۶۰ اثر در حوزه نرم افزار نیز ارسال شده است.

دهقان منشادی ادامه داد: زمینه سازی برای تعالی اعتلای علمی، هنری و فرهنگی با تاکید بر بخش‌های ۶ گانه تعلیم و تربیت را هدف از برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

وی گفت: تاریخچه تاسیس مراکز تربیت معلم در یزد در سال ۱۳۱۷ بوده است که در این مدت افراد بسیاری دانش آموخته شدند و به جامعه تعلیم و تربیت خدمات زیادی ارائه کردند.

انتهای پیام/ی

تاکید بر تعلیم و تربیت  دانشجو معلمان در دانشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار