پرونده جدید برای عابربانک پرسپولیس/ هدایتی به اتهام پولشویی محاکمه می‌شود

وکیل حسین هدایتی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به اتهام پولشویی موکلش توضیحاتی داد.

رسیدگی به اتهام پولشویی هدایتی در دادگاه کیفری شماره 3به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر خراسانی وکیل حسین هدایتی در پاسخ به این سوال مبلغ پولشویی حسین هدایتی که در کیفرخواست به آن اشاره شده چقدر است؟ اظهارداشت: به دلیل اینکه در دادگاه راجع به پولشویی صحبت نشد، حضور ذهن ندارم و باید کیفرخواست را بررسی کنم.


بیشتر بخوانید؛ پای حسین هدایتی رسما به پرونده فساد مدیران بانک باز شد


وی افزود: اتهام پولشویی به موکل من (حسین هدایتی دولابی) که در کیفرخواست آمده به دلیل عدم صلاحیت دادگاه مطرح نشده است.

مدیر خراسانی در پاسخ به این سوال که در صورت رأی به عدم صلاحیت دادگاه جهت رسیدگی به اتهام پولشویی در کدام مرجع به این اتهام رسیدگی خواهد شد، گفت: پرونده به دادگاه کیفری شماره ۲ ارجاع و از آنجا به یکی از شعبات جهت رسیدگی سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده حسین هدایتی

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۱۹:۰۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
کسی که روزی افتخارمی شد اسپانسر مافیای فوتبال وتیمهای پایتخت نشینی مثل پرسپولیس است .امروز طشت رسوایی اوبه زیرافتاده وصدایش عالمی رابیدارکرده، اما نفوذ وسلطه مافیا ی فوتبال انقدرقوی است که گویی عده ای درداخل کشورهنوزدرخوابند ویا خودرابه خواب زده اندونمی خواهند باورکنندچرخش میلیاردی پول وثروت دردنیای فوتبال که بخش زیادی ازان ازجیب مردم وبیت المال تامین می شودسروسری با باندهای فسادقدرت وثروت داردوبه جای چوب حراج زدن به کارخانجات وصنایع ملی که منشاتولید ثروتند ، باید هرچه زودتر غده چرکین فوتبال راازکیسه بیت المال وصنایع ملی وعمومی کندتافقرا نفس راحتی بکشندواین همه تاوان هزینه های سرسام اور فوتبال درشرایط سخت اقتصادی کشود نپردازند.
آخرین اخبار