گسترش فعالیت‌های کانون پرورش فکری در مناطق کم‌برخوردار خوزستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان بر گسترش فعالیت‌های کانون در مناطق کم برخوردار استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در دیدار با بخشدار غیزانیه که امروز، چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در مناطق کم‌برخوردار استان تاکید کرد.

وی با تاکید بر خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار در راستای توسعه عدالت اجتماعی اظهار داشت: مربیان کتابخانه‌های سیار کانون سفیران فرهنگی هستند که با پشتیبانی کارشناسان و کارکنان ستادی این نهاد فرهنگی با حضور در مناطق روستایی و حاشیه شهر‌های مختلف در تحقق این مهم تلاش می‌کنند.

رسول ساکی، بخشدار غیزانیه در این دیدار با تاکید بر نقش مهم کانون در کشف و پرورش استعداد‌های کودکان و نوجوانان خواستار خدمت‌رسانی فرهنگی کانون به روستا‌های کم‌برخوردار این بخش شد.

گسترش فعالیت‌های کانون پرورش فکری در مناطق کم‌برخوردار خوزستان

گفتنی است: کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه‌های عمومی و جمعیت هلال‌احمر از آبان‌ماه سال ۱۳۹۷ با سفر به روستا‌های کم‌برخوردار استان کار خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان این مناطق را با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری آغاز کرده است.

کتابخانه سیار کانون خوزستان از آبان ماه سال گذشته تاکنون به روستا‌های شهرستان لالی، مناطق عشایری نفت سفید و بخش منیوحی شهرستان آبادان، اندیکا، باغملک، کارون، دشت آزادگان، باوی و ... سفر کرده است و در برنامه بعدی خود در سال ۱۳۹۸ به دیگر مناطق محروم و کم‌برخوردار سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اجرای طرح امداد فرهنگی در مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.