اعلام آرای کمیته وضعیت در خصوص پرونده‌های مطروحه

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آراء خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به باشگاه‌های مورد شکایت اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان , و به نقل از فدراسیون فوتبال بر اساس آراء صادر شده در پرونده شکایت رضا حاتمی فرید از باشگاه شهرداری همدان این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۳۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان طی مهلت ۳۰ روز محکوم شده است.

همچنین در پرونده شکایت محمدحسین مهرآزما از باشگاه شهرداری ماهشهر این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱/۲۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و ۲۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه رسیدگی در حق خواهان طی مهلت ۳۰ روز محکوم شده است.

پرونده شکایت وحید کریمی از باشگاه صنعت مس رفسنجان نیز به مرحله صدور حکم رسید و این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه رسیدگی در حق خواهان طی مهلت ۳۰ روز محکوم شده است.

همچنین در خصوص پرونده شکایت علی حقدوست از باشگاه نود ارومیه (ماشین سازی سابق) این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان طی مهلت ۳۰ روز محکوم شده است.

در پرونده شکایت علی طالش جفادیده از باشگاه سپیدرود رشد این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان طی مهلت ۳۰ روز محکوم شد.

همچنین در پرونده شکایت هادی حبیبی نژاد از باشگاه فولاد خوزستان این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱/۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت بخشی از اصل خواسته در حق خواهان طی مهلت ۳۰ روز محکوم شده است.

گفتنی است کلیه آراء صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

آرای کمیته وضعیت

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار