بهره برداری از ۴۱۲ واحد مسکن مهر با حضور وزیر راه و شهرسازی

همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان کرمانشاه، دو پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بهره برداری از ۴۱۲ واحد مسکن مهر با حضور وزیر راه و شهرسازیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی که همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان گفت: با توجه به سفر امروز جناب آقای رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه یکی از پروژه‌های بسیار مهم در بحث ساماندنی حاشیه‌نشینی و سکونتگاه‌های غیررسمی محله حاشیه‌نشین غم تسلی در شهرستان کنگاور بود که امروز با تحویل 412 واحد به مردم این محله به سرانجام رسید.

وی در ادامه افزود: در این پروژه مسکونی که در قالب فرصت پروژه مسکن مهر است احداث ۴۱۲ واحد از سال گذشته آغاز و با شتابی خوب طی ماه‌های اخیر با لطف خداوند به پایان رسید.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: کل مردم ساکن در این منطقه حاشیه‌نشین به این ۴۱۲ واحد منتقل شدند و به هرکدام از ساکنان یک واحد بدون اینکه وجهی پرداخت کنند، داده شد. ضمن اینکه دفترچه‌های اقساط این واحد‌ها به این مردم تحویل و همه آن‌ها جابه‌جا شدند.

اسلامی با بیان اینکه برنامه های متعددی برای این منطقه در دست اجراست گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته محیط قبلی که مردم در آن زندگی می‌کردند تخریب و در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

همچنین قرار است از این محل به عنوان فضای سبز و ایجاد خدمات عمومی بهره‌برداری صورت بگیرد و این پروژه امروز به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور آقای رئیس‌جمهور افتتاح شد.

این عضو کابینه دولت دوازدهم در ادامه با اشاره به دیگر پروژه در استان کرمانشاه که با حضور رئیس جمهور عملیات اجرایی آن آغاز شد، گفت: دیگر پروژه‌ای که امروز در استان کرمانشاه عملیات اجرایی آن افتتاح شد یکی از پروژه‌های کریدوری برای ترافیک‌های بین استانی است، این پروژه شریانی در جاده کنگاور به نهاوند است که حدود ۱۷ کیلومتر آن در استان کرمانشاه قرار دارد.

وی ادامه داد: پیمانکار مربوطه امروز عملیات اجرایی این پروژه را آغاز می‌کند و باقی مانده آن که در استان همدان قرار دارد، حدود ۱۵ کیلومتر است. با اتمام کار این دو قطعه مسیر نهاوند به همدان کامل خواهد شد و ترافیک عبور و مرور را در این کریدور خواهیم داشت.

انتهای  پیام/ز


سفر وزیر راه و شهرسازی به کرمانشاه

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار