دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در بوشهر افتتاح شد

دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با حضور استاندار و مدیر عامل خبرگزاری دانشجویان ایران و جمعی از مسئولان استانی و اهالی رسانه در بوشهر افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، استاندار بوشهر در مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری ایسنا با بیان اینکه جهاد دانشگاهی از توان جوانان برای رسیدن به توسعه در بخش‌های مختلف گام برداشته است، گفت: امیدواریم خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) که از ثمره‌های این نهاد است عملکردی مناسب در استان بوشهر داشته باشد.

عبداالکریم گرواند با بیان اینکه گرفتار شدن به حب و بغض‌های سیاسی بزرگترین آسیبی است که می‌تواند به اصحاب رسانه وارد شود، بیان کرد: خبرگزاری ایسنا باید مراقب باشد دچار آسیب‌های موجود در حوزه رسانه نشود.

وی افزود: در دنیای امروز رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری ایفا می‌کنند و این خبرگزاری نیز می‌تواند با معرفی ظرفیت‌های مهم استان بوشهر موثر باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اولین خبرگزاری غیر دولتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی ایران است که در سال ۱۳۷۸ با هدف بیان دستاورد‌های دانشگاهی و خبر‌های روز در حوزه‌های گوناگون فعالیت خود را آغاز کرده است.

علی احمدی زاده بیان کرد: با راه اندازی شعبه ایسنا در استان بوشهر اکنون این خبرگزاری در همه استان‌ها شعبه دارد.

وی بیان کرد: چشم اندازی که برای این خبرگزاری پیش بینی شده است معرفی ظرفیت‌ها و توانایی‌های استان بوشهر با تلاش استادان، دانشجویان و صاحب نظران به مردمان سراسر کشور هستیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر بیان کرد: اکنون هفت نفر برای تحریریه این خبرگزاری در نظر گرفته شده است که سه نفر در سرویس عکس و چهار نفر نیز در بخش مکتوب فعایت دارند.

احمدی زاده برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه‌های مورد نظر را از دیگر فعالیت‌های دفتر ایسنا در بوشهر عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

دفتر ایسنا در بوشهر آغاز به کار کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.