تجلیل استاندار بوشهر از اعضای تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر

استاندار بوشهر از اعضای تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که موفق شدند به لیگ برتر صعود کنند، تجلیل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با اعضای تیم شاهین شهرداری بوشهر با تمجید از شهردار و اعضای شورای شهر بوشهر برای حمایت از تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول کشور گفت: با توجه به اینکه شاهین با قدمت ۷۰ ساله تیمی ریشه‌دار در کشور است و باید شرایط پایدار اقتصادی تیم برای رقابت با تیم‌های بزرگ در لیگ برتر فراهم شود.

وی با بیان اینکه فوتبال به‌عنوان یک صنعت در ورزش کشور شناخته می‌شود، افزود: فوتبال با رشد فزاینده‌ای که در کشور‌های جهان پیدا کرده است به عنوان بخشی از جریان جامعه در اقتصاد حاصل از آن نیز تأثیر گذاشته است.

استاندار بوشهر بیان کرد: فوتبال می‌تواند به عنوان حامی کالا‌های خصوصی و دولتی مطرح باشد به گونه‌ای که قادر است در برهه‌های مختلف، استفاده ازکالایی را در اذهان مردم به عنوان یک نمونه تأیید شده رونق بخشد.

گراوند با تاکید بر حل مسائل اقتصادی تیم شاهین شهرداری بوشهر، یادآور شد: برای پایداری و ماندگاری این تیم در لیگ برتر باید مدارس فوتبال این باشگاه تقویت شود تا در آینده پشتوانه این تیم باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست گفت: سال‌ها به دنبال احیای تیم شاهین در لیگ کشور بودیم که این خواسته با حمایت شهردار و اعضای شورای شهر بوشهر با صعود تیم شاهین در لیگ برتر فراهم شد.

احمد بهروزیان‌فرد افزود: با صعود تیم شاهین به لیگ برتر شور و نشاط در ورزش استان بوشهر به وجود آمده و انتظار داریم این تیم در کنار تیم پارس جنوبی جم در فصل آینده لیگ برتر فوتبال نماینده شایسته‌ای برای استان باشد.

وی از اعضای هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر خواست از هم اکنون برای حضور مقتدر شاهین در لیگ برنامه ریزی و فعالیت کنند.

نورالدین امیری شهرداربوشهر هم از حمایت شهرداری از تیم شاهین در رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.

در این نشست استاندار بوشهر و مدیر کل ورزش و جوانان به اعضای باشگاه شاهین هدایایی دادند.

انتهای پیام/ک

تجلیل از اعضای تیم شاهین شهرداری بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.