مبینی‌نژاد؛

دولت حق‌الزحمه معلمان و خسارت کشاورزان را پرداخت کند

نماینده مردم اصفهان در شورای عالی استان‌ها گفت: بسیاری از کشاورزان استان اصفهان به دلیل نبود آب آواره شهر‌های دیگر شده‌اند.

دولت حق‌الزحمه معلمان و خسارت کشاورزان را پرداخت کندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسنعلی مبینی‌نژاد نماینده مردم اصفهان در شورای عالی استان‌ها صبح امروز در هجدهمین اجلاس این شورا با تبریک روز شورا‌ها و روز معلم گفت: از همه همکارانم تقاضا دارم هنگامی که در پشت این تریبون سخن می‌گویند مصالح نظام را در نظر بگیرند و مسائل مردم را طوری مطرح کنند که وارد صف دشمن نشویم.

وی با تاکید بر اینکه از این تریبون بی مورد نسبت به انقلاب منتقد نشویم، اظهار کرد: اگر از موقعیت خود به خوبی استفاده نکنیم به خود ضربه می‌زنیم، زیرا که در شرایط کنونی شورا‌ها در بدنه دولت و سایر قوا دارای مخالفانی است.

نماینده مردم اصفهان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه وظیفه داریم از جایگاه اعضای شورا دفاع کنیم، گفت: اگر از همکارانمان دفاع نا حق کنیم درست نیست، زیرا همه ما باید تابع قانون باشیم و اگر کسی از همکاران تخطی کند و محکوم شود دفاع بی مورد از او شان شورا‌ها را پایین می‌آورد

مبینی‌نژاد در ادامه به وضعیت شورا‌های بخش و شهرستان پرداخت و گفت: در کمیسیون تلفیق برای شورا‌های فرادست، بخش و شهرستان تمهیدات مناسبی دیده نشده و بخش اعظمی از همکاران ما که در شورا‌های بخش شهرستان مشغول هستند مکانی برای تشکیل جلسه ندارند.

نماینده مردم اصفهان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه باید راه‌های تامین مالی را برای آن‌ها ایجاد کنیم، گفت: در شرایط کنونی که وضعیت اقتصادی بسیار سخت است همه دیدیم که وقتی صحبت از بنزین دو نرخی شد چگونه نرخ کرایه‌ها افزایش یافت و لذا دولت باید به این نکته توجه کند که گران کردن حامل‌های سوخت روی معیشت مردم تاثیر می‌گذارد.

مبینی‌نژاد در ادامه وارد مسائل فرهنگیان شد و گفت: بسیاری از فرهنگیان حق‌التدریس هستند و برخی یک سال است که حقوق خود را نگرفته‌اند و لذا دولت باید نسبت به پرداخت حق‌الزحمه معلمان اقدام کند.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار کرد: کشاورزان اصفهان چند سال است نیازمند آب هستند و مردمی که حق آب داشتند اکنون به دلیل نبود آب آواره شهر‌های دیگر شده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: دولت باید نسبت به پرداخت خسارت به کشاورزان اصفهان توجه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار