عضوهیئت علمی سازمان انرژی ایران و رئیس موسسه انرژی ساوه:

تدریس درس علوم انرژی برای همه رشته‌ها در این دانشگاه در دستور کار است

عضوهیئت علمی سازمان انرژی ایران و رئیس موسسه انرژی ساوه گفت: تدریس درس علوم انرژی با اخذ مجوز از وزارت علوم برای همه رشته‌ها در این دانشگاه در دستور کار است.

تدریس درس علوم انرژی برای همه رشته‌ها در این دانشگاه در دستور کار است.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمد قریب شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت اساتید دانشکده انرژی با اشاره به ضرورت توجه به مقوله انرژی اظهار داشت: باید نگاه کشور به مقوله انرژی ویژه باشد تا دچار بحران در مصرف و تولید انرژی نشویم، ایران به اندازه آمریکا و اروپا انرژی مصرف می‌کند که اگر مدیریت نشود ۱۰ سال آینده با چالش جدی مواجه می‌شویم.

وی افزود: انرژی هسته‌ای، فصیلی، نو از اهمیت خاصی برخوردار است و داشتن سوخت‌های انرژی‌زا به عنوان یک اولویت است، براین اساس تدریس درس علوم انرژی با اخذ مجوز از وزارت علوم برای همه رشته‌ها در این دانشگاه در دستور کار است.

عضوهیئت علمی سازمان انرژی ایران و رئیس موسسه انرژی ساوه تصریح کرد: پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای منوط به توسعه علمی و پژوهشی و فناوری است، دانشگاه‌ها تولید کننده علم و پرورش دهنده معلمان و پژوهشگران هستند، برای اقتدار علمی کشور نیازمند توسعه علمی هستیم.

قریب بیان کرد: انقلاب توجه به معنویات و اخلاقیات را در کنار توسعه علمی مورد تاکید قرار داده و از جوانان به عنوان ذخایر امروز و مدیران آینده جامعه انتظار می‌رود با خودباوری و اعتقاد قلبی در تحقق اهداف توسعه‌ای کشور تلاش کنند.

معاون سازمان انرژی اتمی: در تعویض سوخت و نگهداری نیروگاه اتمی بوشهر از حداکثر ظرفیت داخلی استفاده شده است

وی عنوان کرد: متاسفانه در کشور ایران طرح جامع انرژی تهیه نشده و این نشان از کمبود سواد و دانش انرژی در کشوراست که در فضای کشور حاکم شده، زیرا ارزان بودن انرژی باعث شده توجه کشور به بحث انرژی کاهش پیدا کند.

رئیس موسسه انرژی ساوه خاطرنشان کرد: برای اقتدار در بیانیه گام دوم انقلاب در کنار توسعه علمی توجه به معنویات و اخلاق نیز ضروری است، از جوانان نیز به عنوان ذخایر امروز و مدیران آینده جامعه انتظار می‌رود با خودباوری و اعتقاد قلبی در تحقق اهداف توسعه‌ای کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/ ب

 

تدریس درس علوم انرژی برای همه رشته‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.