فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور خبر داد:

توزیع ۱۴ هزار بسته غذایی بین مردم سیل زده خوزستان

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه گفت: تا به امروز ۱۴ هزار بسته غذایی و اقلام مصرفی و ضروری زندگی در میان مردم سیل زده استان خوزستان از سوی این قرارگاه مرکزی راهیان نور توزیع شده است.

توزیع ۱۴ هزار بسته غذایی بین مردم سیل زده استان خوزستانبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در جمع خادمان راهیان نور در یادمان بیت المقدس اهواز که مشغول جمع آوری اقلام ضروری و بسته‌های غذایی برای مردم سیل زده استان خوزستان هستند، اظهار داشت: بارش شدید باران که اوایل سال ۹۸ آغاز شد و باعث سیلاب در برخی نقاط استان خوزستان شده است، خسارات زیادی را به خانه‌های مردم، جاده‌های روستایی و اراضی کشاورزی استان وارد کرده است و از همان روزهای نخست بود که قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تمام امکانات راهیان نور از جمله اسکان و تغذیه را در اختیار سیل زدگان استان خوزستان قرار داد.

وی ادامه داد: مردم خوزستان که در زمان وقوع سیلاب با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کردند، اکنون نیز پس از فروکش کردن سیلاب با مشکل گل و لای موجود در منازل و کمبود مواد غذایی مواجه هستند و برخی روستاها همچنان با مشکل سیلاب دست به گریبان است و قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به یاری سیل‌زدگان شتافته است و امروز شاهد توزیع ۱۴ هزار بسته غذایی و اقلام مصرفی و ضروری زندگی در میان مردم سیل زده این استان از سوی این قرارگاه هستیم.

سلیمانی تاکید کرد: بیش از ۲۰۰ نیسان در استان خوزستان در حال آماده شدن برای توزیع این ۱۴ هزار بسته اقلام غذایی و ضروری در میان مردم این استان هستند و خادمان شهدا در یادمان بیت المقدس اهواز در حال بسته بندی و بارگیری این اقلام ضروری و بسته‌های غذایی هستند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تاکید کرد: قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از اوایل سال ۹۸ و همزمان با بروز سیل در استان لرستان هم با اعزام نیروهای خادمین شهدا و مسئولان راهیان نور به شهرستان پلدختر، تلاش کرد که در کنار مردم سیل زده این شهرستان باشد.

سلیمانی در ادامه افزود: امروز سالروز آغاز عملیات بیت المقدس در سال ۶۱ است که چهار محله بود و این مکان یادمان بیت المقدس است و به نظر ما عملیات بیت المقدس تا دفع دشمنان و حذف اسرائیل غاصب و فتح بیتالمقدس به دست رزمندگان اسلام ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که خرمشهرها در پیش است و این یعنی نقش مردم و حضور مردم. سیل اخیر، خرابی‌هایی را به دنبال داشت و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد، از آن طرف همدلی و همبستگی ملت ایران را نشان داد و تداعی گر دوران دفاع مقدس بود که مردم برای مردم، فعالیت انجام دادند.

سلیمانی در ادامه گفت: امروز هم این حرکت و تلاش برای کمک به سیل زدگان استان خوزستان به عنوان یک حرکت نمادین است و انشاالله که استمرار داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ۱۱ اردوگاه راهیان نور خوزستان، محل اسکان سیل زدگان بودند و پیش بینی ۱۵۰ هزار نفر اسکان مردم خوزستان و سیل زده را پیش بینی کردیم و امکانات راهیان نور را در اختیار سیل زدگان قرار دادیم و در این مراکز، ۱۰ هزار تا ۱۵ هزار غذا روزانه تهیه می‌شد و در میان سیل زدگان توزیع می‌گردید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار