نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: تربیت یافتگان جریان اربعین افراد متدین و دلسوزی هستند که همواره در سختی‌ها حامی مردم هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور همراه بودن با مردم و توجه به دغدغه‌های آن‌ها را بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: اینکه فعالین اربعین که تفاوتی میان آن‌ها با فعالین عتبات عالیات وجود ندارد به یاری سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان رفتند، بسیار کار ارزشمندی بود و پیوند با مردم را تقویت و جلب اعتماد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: مردم دریافته‌اند که اربعین تنها رفتن به زیارت نیست بلکه تربیت افراد متدین، دلسوز و پای کاری است که هر کجا مردم کارشان با مشکل مواجه شود، به یاری آن‌ها می‌روند.

وی اضافه کرد: همانطور که در عتبات عالیات باید ساخت و ساز‌ها به بهترین شکل انجام شود، در بخش محتوایی نیز باید دارای طرح و برنامه جدی و قوی باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: نیرو‌های فعال در حوزه عتبات عالیات باید اندیشمند، دغدغه‌مند و دل بسته به اهداف اهل بیت (ع) باشند تا نتایج مطلوبِ نظر دین در این عرصه محقق شود.

انتهای پیام/ک

دیدار جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با امام جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.