باشگاه‌های سرخابی پایتخت تا پایان دولت خصوصی می‌شوند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تا پایان دولت از طریق بورس یا فرابورس و یا هرشیوه مناسب دیگر به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ظهر پنجشنبه در نشست با رؤسا و نواب هیئت‌های ورزشی مازندران در ساری با اشاره به تلاش برای خصوصی سازی و واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: تمام تلاش بر این است تا این دو باشگاه تا پایان دولت به بخش خصوصی واگذار شود و در سال گذشته این طرح مصوب شد و مجلس نیز به آن نگاه ویژه‌ای داشت تا از طریق سازمان خصوصی و به هر شیوه‌ای مناسب شامل بورس و فرابورس واگذار شود.

داورزنی گفت: هفته آینده نیز مجلس با برگزاری جلسه‌ای طرح واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری خوب مردم در حوزه ورزش گفت: در حوزه نظام جامع باشگاه داری تصمیماتی در مجلس گرفته می‌شود تا به باشگاه‌های ورزشی کمک شود.

داورزنی با اشاره به مشارکت هیئت‌های مختلف از جمله شنا، نجات غریق، کوهنوردی و حضور قهرمانان ملی و جهان در کنار مردم سیل زده افزود: قهرمانان و ورزشکاران در کنار سیل زدگان حضور و مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه دشت و چراغ کمک به سیل زدگان را ورزشکاران روشن کرده اند گفت: حضور به موقع مردم و دستگاه‌های مختلف و اقشار مختلف از هر رنگ سیاسی نوعی همدلی و انسجام را در سیل به نمایش گذاشته است.

داورزنی نگاه به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی را مستلزم توجه و حمایت دانست و شمار باشگاه‌های ثبت شده ورزشی در کشور را ۲۵ هزار و ۲۰۰ باشگاه بیان کرد و گفت: این باشگاه‌ها در استان‌های مختلف توسط مردم ایجاد شده اند و میزان سرمایه گذاری در آنان، بیش از پنج هزار میلیارد تومان بوده است و حدود ۲.۵ میلیون نفر از آن استفاده می‌کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، اشتغال ایجاد شده در باشگاه‌های ورزشی کشور را ۲۶۰ هزار نفر بیان کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی در توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نقش کلیدی دارند گفت: سه میلیون ورزشکاران سازمان یافته در کشور داریم و شمار زیادی هنوز ثبت نشده اند.

وی از باشگاه‌های ورزشی و هیئت‌ها به عنوان خط مقدم یاد کرد و توجه به آن را الزامی دانست.
انتهای پیام/س
 
 

خصوصی شدن دو باشگاه پر طرفدار پایتخت تا پایان کار دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار