لیگ‌های اروپایی؛

مصاف حساس یوونتوس و تورینو در دربی دلاموله / جدال اورتون و برنلی در لیگ جزیره

رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار در لیگ‌های مختلف پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی که این روز‌ها هفته‌های پایانی اش را سپری می‌کند شاهد برگزار چند دیدار در اقصی نقاط این قاره است.  

سری آ ایتالیا / هفته سی و پنجم

رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا با دیدار میان تیم‌های فوتبال یوونتوس و تورینو آغاز می‌شود. این دیدار که به دربی دلاموله معروف است یکی از قدیمی‌ترین شهرآورد‌های اروپا و جهان محسوب می‌شودو این بازی که در هر رقابتی که برگزار شود حساس است.  

تیم‌های فوتبال یوونتوس و تورینو تاکنون بیش از ۲۳۰ مرتبه از سال ۱۹۰۷ به مصاف یکدیگر رفتند که بیشتر آن در رقابت‌های سری آ بوده است.   سهم یوونتوس از تعداد برد‌ها در این شهرآورد عدد ۹۹ و شهم تورینو عدد ۷۳ بوده است و ۶۲ بازی به تساوی رسیده است.  

آخرین مصاف دو تیم هم در دور رفت رقابت‌های سری آ انجام شد که تیم فوتبال یوونتوس موفق شد با یک برنده بازی باشد. دیدار دو تیم امشب ساعت ۲۳ در یوونتوس آره نا برگزار می‌شود.  

تیم فوتبال یوونتوس پیش از این قهرمانی اش در این رقابت‌ها را قطعی کرده بود و با توجه به این که از رقابت‌های جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است این بازی تنها برای آن‌ها حکم یک بازی تدارکاتی را دارد.  

تورینو در طرف مقابل، اما برای سهمیه می‌جنگد و با ۵۶ امتیاز تیم هفتم جدول سری آ است و می‌تواند با برد در این دیدار میلان را از پیش رو بردارد.  

لیگ برتر جزیره / هفته سی و هفتم 

تیم‌های فوتبال اورتون و برنلی امشب نخستین دیدار هفته حساس سی و هفتم لیگ جزیره را برگزار می‌کنند. دو تیم در میانه‌های جدول حضور دارند و امیدی برای کسب سهمیه اروپا ندارند و خطری هم برای سقوط احساس نمی‌کنند، اما از آن جایی که جایگاه تیم‌ها در رقابت‌های لیگ جزیره اهمیت بسیار زیادی در موارد مختلفی برای آن‌ها دارد بدون شک دو تیم تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.  

تیم فوتبال اورتون این روز‌ها با ۵۰ امتیاز تیم نهم رقابت‌های لیگ جزیره است و برنلی هم با ۴۰ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول ۲۰ تیمی رقابت‌های لیگ جزیره قرار دارد.  رقابت های این هفته با توجه به رقابت سنگین منچستر سیتی و لیورپول برای رسیدن به قعهرمانی بسیار جذاب است. 

لالیگا اسپانیا / هفته سی و ششم 

رقابت‌های هفته سی وششم لالیگا اسپانیا از امروز با برگزاری یک دیدار میان تیم‌های فوتبال سویا و لگانس آغاز می‌شود. سویا این روز‌ها در رتبه  چهارم جدول با ۵۵ امتیاز قرار دارد و امیدی برای بهبود رتبه اش ندارد و تنها با ختافه و والنسیا برای حفظ همین جایگاه رقابت دارد.  تیم فوتبال لگانس هم با ۴۲ امتیاز تیم سیزدهم جدول رده بندی است و خطری برای سقوط آن را تهدید نمی‌کند.  

بوندس لیگا آلمان / هفته سی و دوم 

تیم‌های فوتبال ماینتس و لایپزیش هم نخستین دیدار هفته سی و دوم رقابت‌های بوندس لیگا را برگزار می‌کنند. ماینتسی‌ها  با ۳۶ امتیاز تیم دوازدهم جدول رده بندی هستند و خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند بنابراین آن‌ها با خیال آسوده تری در این بازی به میدان می‌روند. در طرف مقابل، اما لایپزیشی‌ها تیم سوم جدول رده بندی هستند و همچنان شانس آن را دارند تا با کسب نتایج مناسب جایشگاهشان را در جدول رده بندی ارتقا دهند.

لوشامپیونه فرانسه / هفته سی و پنجم 

هفته سی و پنجم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه با دیدار تیم‌های فوتبال استراسبورگ و مارسی آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه پیدا می‌کند. مارسی با ۵۶ امتیاز تیم ششم جدول رده بندی است، اما شانس آن را دارد تا با کشب نتیجه مناسب در بازی‌های پیش رو جایگاهش در جدول را بهبود ببخشد.  

استراسبورگ، اما با ۴۵ امتیاز تیم دهم است برای بهتر شدن رده اش در میانه جدول تلاش می‌کند. پیش از این قهرمانی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در رقابت‌های لوشامپیونه قطعی شده بود.  


بیشتر بخوانید:

جدال نفسگیر چلسی و لیورپول / ناپولی به دنبال کم کردن فاصله با یوونتوس

آرسنال ۲ - نیوکاسل ۰/جهش بلند توپچی‌ها به رتبه سوم

پیروزی اورتون در خانه وست هم

بی تفاوتی سرمربی آبی پوشان نسبت به آینده تیم لیگ برتری

نگاهی به آمار و ارقام سرخابی‌ها پیش از بازی جام حذفی

درخواست سر مربی آبی ها از هافبک مطرح برای تمدید قرارداد

مصاف نفسگیر چلسی و منچستر یونایتد / بایرن باشکست نورنبرگ صدرنشینی خود را تثبیت می‌کند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار