عزت و سربلندی ایران اسلامی دشمن را عصبانی کرده است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، گفت: عزت و سربلندی که امروز دشمنان ما را در همه دنیا ناراحت و عصبانی کرده بر اساس فکر بسیج و فرهنگ عشق و شهادت است.

عزت و سربلندی ایران اسلامی دشمن را عصبانی کرده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، صبح امروز جمعه در مراسم بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز که در ارتفاعات بازی دراز گفت: ۴۰ سال عزت و سرافرازی را با فراز و نشیب‌های زیادی پشت سر گذاشتیم و همه این عزت و سربلندی که امروز دشمنان ما را در همه دنیا ناراحت و عصبانی کرده بر اساس تمسک و توسل به فرهنگ ناب عاشورایی، فرهنگ دفاع مقدس، تفکر بسیج و فرهنگ عشق و شهادت است.

سردار ریحانی تاکید کرد: سکوی پرتاب ما و شتاب ما در تمام صحنه‌ها توسل و تمسک به فرهنگ شهید و شهادت بوده است به حمد خدا این انقلاب و ملت سرافراز چهل ساله دوم و چهل ساله‌های صدام و هزارم را هم پشت سر خواهد گذاشت.

این مسئول گفت: مقام عظمای ولایت در گام دوم انقلاب بیانیه‌ای ارزشمند و توصیه‌هایی نه فقط به لحاظ پدرانه و نصیحت بلکه یک راهبرد تاریخی برای تاریخ جدید و یک ریل گذاری جدید و ریل جدید سیاسی برای حرکت و تداوم این انقلاب بیان فرمودند.

وی تصریح کرد: ایشان از جوانان و جوانان در تمام عرصه‌ها صحبت فرمودند، اما برای ۴۰ ساله‌های بعدی انقلاب حرکت را جوانان ذکر کردند.

سردار ریحانی اولین توصیه را علم و پژوهش دانست و گفت: آنچه که باعث ترقی ملت‌ها و جوامع شده علم و پژوهش است.

وی تصریح کرد: همانطور که ایشان فرمودند جهان استکبار به سرکردگی آمریکا با رسیدن به علم و تولید امروز به دنیا فخر می‌فروشد و به دنبال تسلط بر افکار دیگران است.

ریحانی تاکید کرد: همان طور که معظم له فرمودند ما به دنبال این سوءاستفاده نیستیم، اما با رسیدن به علم و پژوهش و چرخه تولید و اقتصاد به حمد خدا این حرکت را ادامه خواهیم داد امروز به لحاظ پیشرفت و حرکت علمی در دنیا جایگاه یازدهم و در منطقه جایگاه اول را داریم.

این مسئول بیان  کرد: بخش زیادی از کسانی که امروز اینجا آمده‌اند عزیزان و زائرینی هستند که مشکلاتی در سیلو جغرافیای زندگی آن‌ها اتفاق افتاده است، اما علی رغم این مشکلات مشتاقانه برای تمسک به این فرهنگ لبیک به این فرهنگ و لبیک به فرمایشات مقام عظمای ولایت حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه کشور ایران این ۴۰ ساله مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت و همه این مشکلات با بیم‌ها و امید‌های روبرو شد، گفت: ابتدا با بیم، اما با سربلندی و عزت به خدا این تحریم‌ها و تهدید‌های دشمن را پشت سر خواهیم گذاشت و شتاب حرکت مان پر سرعت‌تر خواهد شد و دشمنان ما خار و ذلیل‌تر می‌شوند.

انتهای  پیام/ز


صعود به قله های افتخار بازی دراز 

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار