دستگیری سارقان با اجرای طرح ظفر۷ در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از اجرای طرح ظفر۷ و دستگیری ۳۵ نفر سارق و کشف ۵۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علی پورکاوه فرمانده انتظامی کاشان، گفت: سلسله طرح‌هایی که در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی تحت عنوان ظفر برگزار می‌شود اهدافی از قبیل برخورد با آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با اراذل و اوباش، مبارزه با سوداگران مرگ، کالای قاچاق، سرقت، جمع آوری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر و برخورد با مجرمین در فضای مجازی را دنبال می‌کند.

وی در خصوص اجرای طرح ظفر۷ در کاشان افزود: با پیش بینی‌های لازم و هماهنگی با مقام قضایی و استفاده از ظرفیت‌های پلیس کاشان توانستیم این طرح را به منظور برخورد با سارقین سابقه دار و کشف اموال مسروقه در سطح شهرستان اجرا کنیم.

به گفته وی، در نتیجه این طرح تعداد ۳۵ نفر سارق شامل ۴ نفر سارق منزل، ۵ نفر سارق اماکن خصوصی، ۲ نفر سارق خودرو، ۱۰ نفر سارق قطعات خودرو، ۳ نفر سارق احشام، یک نفر سارق به عنف طلاجات اطفال، ۳ نفر سارق موتورسیکلت، یک نفر سارق کیف قاپ، ۴ نفر سارق کش روزن و ۲ نفر سارق مغازه دستگیر و در مجموع ۵۳ فقره انواع سرقت کشف و اموال مسروقه زیادی از سارقین کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: این طرح به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

 

دستگیری سارق حرفه‌ای طلاجات کودکان در کاشان

 
 
سرهنگ پورکاوه در ادامه از دستگیری سارق حرفه‌ای طلاجات که اقدام به سرقت طلای یک کودک ۴ ساله کرده بود خبر داد.

وی افزود: در پی یک مورد سرقت به عنف طلاجات از یک کودک ۴ ساله در سطح شهر کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گفته وی، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارق حرفه‌ای و سابقه دار که مردی ۳۷ ساله بود را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در پی بازجویی انجام شده متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، ولی وقتی با شواهد و مدارک روبه شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ پورکاوه در پایان به خانواده‌ها و والدین هشدار داد: برای پیشگیری از چنین سرقت هایی، از آویزان کردن اشیای قیمتی و زیورآلات بر فرزندان خردسال بپرهیزند و یا حتی الامکان در هنگام خروج از منزل، همراه کودکان و مواظب آن‌ها باشند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.