محبوب‌ترین رستوران‌های اطراف خود را در گوگل مپ پیدا کنید

گوگل مپ با برجسته سازی محبوب‌ترین رستوران‌ها بر اساس نظر کابران، یافتن محلی برای خوردن غذایی خوشمزه را ساده‌تر کرد.

محبوب‌ترین رستوران‌های اطراف خود را در گوگل مپ پیدا کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر با دوستان و اعضای خانواده خود قصد رفتن به رستوران و صرف غذا در محیط دوست داشتنی را دارید گوگل مپ می‌تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد. گوگل به تازگی ویژگی جدیدی را به سرویس نقشه خود افزوده است که با استفاده از آن به سادگی می‌توان رستوران‌های محبوب کاربران را در سطح شهر یافت.

گوگل از مدت‌ها پیش محل‌هایی مانند رستوران‌ها، پارک‌ها، موزه‌ها و بسیاری از اماکن دیگر را روی نقشه خود با نمادهای خاصی مشخص کرده بود و در صورت لمس این نمادها توسط کاربر، اپلیکیشن Google Map مشخصات و عکس‌هایی را از آن محل نمایش می‌داد. حال این غول فناوری آمریکایی با ارتقاء این ویژگی سرویس نقشه خود، یافتن و جستجوی رستوران‌های محبوب را برای کاربران آسان‌تر کرده است.

گوگل محبوب‌ترین رستوران‌های موجود در سطح شهر را که از سوی کاربران انتخاب شده‌اند، برجسته‌سازی کرده و عکس‌هایی بیشتر از آن محل را به همراه منوی غذایی در Google Map نمایش می‌دهد. گوگل این ویژگی جدید را با اضافه کردن یک تب جدید در قسمت محبوب‌ترین رستوران‌ها در اختیار کاربران قرار داده است.

محبوب‌ترین رستوران‌های اطراف خود را در گوگل مپ پیدا کنید

در قسمت محبوب‌ترین رستوران‌های گوگل کاربران قادر هستند علاوه بر آشنا شدن با محل‌هایی که خود گوگل روی نقشه معرفی کرده است، تجربیات خود را از یک رستوران خوب با مشخص کردن محل دقیق آن روی نقشه ثبت کنند  و اگر این تجربیات با استقبال دیگر قرار گیرد، گوگل آن را به همه کاربران گوگل مپ معرفی می‌کند. در این صورت اگر شما اعکس از این رستوران محبوب به اشتراک گذاشته بودید، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گوگل از کاربران گوگل مپ خواسته است از این پس بعد از مراجعه به یک رستوران محبوب خود برای صرف غذا، عکس‌های آن را با ذکر نام آن محل به اشتراک بگذارند زیرا بسیاری از عکس‌های موجود از رستوران‌ها بدون نام است و گوگل نمی‌تواند از آن‌‌ها برای رستوران مورد نظر استفاده کند. این ویژگی هم اکنون با بروز رسانی گوگل مپ در تلفن‌های هوشمند هماهنگ با هر دو سیستم عامل اندروید و IOS قابل دسترسی است.


بیشتر بخوانید: نمایش موقعیت دقیق ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی روی نقشه گوگل


انتهای پیام/

برجسته سازی محبوب ترین رستوران‌های گوگل مپ

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار