آموزش آتش نشانی به حدود ۸ هزار شهروند کاشانی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آموزش‌های ایمنی و عمومی آتش نشانی برای ۷۹۶۹ نفر از شهروندان کاشانی در فروردین ماه آموزش داده شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدمسعود چایچی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: این افراد شامل دانش آموزان مقطع ابتدایی ۲۱۵۳ نفر، راهنمایی ۲۷۴۷ نفر، پایگاه بسیج ۳۵ نفر، مراکز تفریحی ۳۰۰۰ نفر، آتش نشان داوطلب ۳۴ نفربوده که به صورت تئوری وعملی انجام شده است.

وی با تاکید بر اهمیت، ضرورت و مستمر آموزش ضمن خدمت برای آتش نشانان به دوره تخصصی فرودگاهی ویژه تیم ویژه عملیاتی فرودگاهی آتش نشانی کاشان افزود: این تیم در مدت تمام زمان‌های پرواز‌های فرودگاه شهید احمدی روشن در این مکان حضور می‌یابند.

به گفته وی، فراخوان عمومی طرح " هرشهروند، یک آتش نشان" این سازمان نیز برای اقشار مختلف شهروندان از ماه‌های گذشته درحال انجام است که علاقمندان، می‌توانند با ارسال مشخصات خود شامل نام ونام خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، شغل و شماره تماس، به سامانه پیامکی سازمان به شماره ۱۰۰۰۰۰۱۲۵۰۰۰، مشارکت خود را در این طرح اعلام تا برنامه ریزی‌های آموزشی انجام شود.

انتهای پیام/م

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار