بی غم : مسئولان اصفهان از گیتی پسند حمایت کنند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: امیدوارم مسئولان شهر اصفهان بیشتر از این تیم حمایت کنند

حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم گیتی پسند برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در فصل آینده اظهار کرد: گیتی پسند یک برند معروفی است و تنها باشگاهی است که به صورت شخصی اداره می‌شود. امیدوارم مسئولان بیشتر به این تیم توجه کنند و مورد حمایت قرار گیرد.

بی غم درباره مدیریت باشگاه گیتی پسند گفت: تمام تیم‌های لیگ از یک نهاد و ارگانی تامین می‌شوند، اما گیتی پسند تنها تیمی است که به صورت شخصی تامین می‌شود و مدیرعامل این باشگاه بودجه تیم را از جیب شخصی خود می‌پردازد. اصفهان قطب فوتسال آسیاست و مسئولین باید از این تیم بیشتر حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره بازیکنان مورد نظر خود برای فصل آینده بیان کرد: با حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی که ۲ ملی پوش با ارزش کشورمان هستند قرارداد امضا کردیم و امیدواریم که بتوانیم از وجود این ۲ عزیز به خوبی استفاده کنیم.

بی غم در ادامه درباره کادر فنی گیتی پسند اظهار کرد:  آنالیزور تیم ما مزروعی، و کمک دوم تیم هم علی آذر پرور است. بدنساز و کمک اول هنوز مشخص نشده که چه افرادی باشند و با چند نفر در حال مذاکره هستیم.

بی غم درباره این که ممکن است دستیار اول خارجی باشد گفت: هنوز چیزی مشخص نیست با گزینه‌های مختلفی در حال مذاکره هستیم ممکن است دستیار اول خارجی باشد. خدا را شکر کار ما بر اساس برنامه جلو می‌رود.


بیشتر بخوانید:

درودیان: بازیکنان ۲ ملیتی در تورنمنت سوچی امتحانشان را پس دادند

عبدی: نوع بازی ملی پوشان در قطر قابل قبول بود

جهان نجاتی: انقلاب اسلامی آیین و فرهنگ ما را به جهان دیکته کرد


انتهای پیام/

اظهارات  سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره فصل آینده لیگ برتر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار