مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین از اجرای طرح " پنجشنبه‌ها با صنایع دستی " به منظور حمایت از فروشندگان صنایع دستی و بازاریابی برای فروش آثار هنرمندان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: طرح " پنجشنبه‌ها با صنایع دستی" یک طرح ملی است که با هدف حمایت از فروشندگان صنایع دستی و بازاریابی برای فروش آثار هنرمندان و فعالان این عرصه هر هفته پنجشنبه‌ها با برپایی بازارچه‌های یک روزه صنایع دستی در قزوین اجرا می‌شود.

به گفته خزائلی، مرحله اول این طرح روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت در بازارچه دائمی صنایع دستی خانه داعی برگزار شد و محصولات تولیدی هنرمندان در رشته‌های سبدبافی، منبت، قلم زنی، پاپیه ماشه، رودوزی‌های سنتی، گلیم بافی، معرق چوب و موج بافی برای عرضه و فروش به معرض نمایش در آمد.

وی اضافه کرد: این طرح در هفته‌های آتی در سایر بازارچه‌های صنایع دستی سطح شهر مانند مجموعه تاریخی– فرهنگی سعدالسلطنه، خانه صنایع دستی قزوین (خانه تاریخی رئوفی) و سپس در بنا‌های تاریخی قزوین اجرا خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در این طرح متقاضیان از تخفیف ویژه ۱۰ درصدی برای خرید محصولات برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ک

برپایی بازارچه‌های یک روزه صنایع دستی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.