تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج

مراسم گرامیداشت هفته معلم در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرماندار سنندج با تبریک روز معلم گفت: معلم انسان‌های مستعد را به انسان‌های خلاق، متعهد و توانمندی تبدیل می‌کند که در آینده عهده دار مسئولیت‌های اجتماع می‌شوند و وجود این نیروی انسانی توانمند از شاخصه‌های توسعه در جوامع امروزی است.

محمد ابراهیم زارعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری، وی را الگویی شایسته از علم و تعهد برای معلمان توصیف کرد و افزود: خوشبختانه آموزش و پرورش کردستان از لحاظ کیفیت آموزشی مقام پنجم کشور را داراست.

سید احسن علوی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران هم با تبریک ۱۲ اردیبهشت روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مطهری، گفت: کار معلم فقط داشتن یک شغل نیست، چرا که با روح، فکر و ذهن انسان‌ها در ارتباط است.

وی با اشاره به آیات متعدد قرآنی افزود: تعلیم و تعلیم از صفات الهی و از معدود مواردی است که خداوند متعال در آن بربندگانش منت گذاشته است.

علوی خاطرنشان کرد: اهمیت هر کارى را باید با نقش و ارزش آن سنجید واهمیت کار تعلیم و تربیت و معلمى به اندازه اى است که ساختن و هدایت یک فرد مساوى زنده کردن همه افراد جامعه است.

کنعانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج هم با تبریک روز معلم گفت: آموزش و پرورش زمینه ساز رشد فکری، اخلاقی، فرهنگی و تربیتی انسان‌های یک جامعه پویا است.

وی با اشاره به ضرورت حفظ کرامت معلمان خاطرنشان کرد: رسالت معلم انسان‌سازی و پرورش استعداد‌های دانش‌آموزان است.

چهارمین روز هفته معلم به نام معلم مسئولیت حاکمیت، نسبت به نقش و جایگاه او در گام دوم انقلاب نام گذاری شده بود.

در این مراسم برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی اجرا شد و در پایان از ۲۱ معلم برتر در ۱۲ محور آموزشی و پژوهشی مختلف، تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

از ۲۱ معلم برتر در ۱۲ محور آموزشی و پژوهشی مختلف، تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.