آغاز طرح ضیافت مهر ویژه مددجویان بهزیستی قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از آغاز طرح ضیافت مهر به منظور دیدار با مددجویان این نهاد و رفع مشکلات آنان خبر داد.

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: طرح ضیافت مهر هر سال در ماه مبارک رمضان با هدف دیدار با مددجویان، آشنایی مدیران دستگاه‌های اجرایی با فعالیت‌های بهزیستی، اطلاع از وضعیت زندگی و مشکلات مددجویان و تلاش در زمینه رفع مشکلات آن‌ها اجرا می‌شود.

 وارثی اضافه کرد: در قالب این طرح سبد‌های حمایتی از سوی خیران و مردم شامل کالا‌های اساسی مورد نیاز مددجویان و خانوار‌های تحت پوشش با همکاری واحد مشارکت‌های مردمی بهزیستی جمع آوری می‌شود.

وی، ارزش ریالی هر سبد غذایی را حداقل دو میلیون و پانصد هزار ریال اعلام کرد و ادامه داد: این کمک‌ها در ۲ قالب بن کارت و سبد غذایی شامل برنج، خرما، پنیر، ماکارونی، روغن، سویا و مرغ بین مددجویان توزیع می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان همچنین گفت: ضیافت افطاری در مراکز توانبخشی، بازدید از منازل مددجویان با حضور مسئولان عالی رتبه به همراه ارایه سبد غذایی و برطرف کردن نیاز‌های درمانی، جهیزیه و مسکن از دیگر برنامه‌های این طرح است.

مدیرکل بهزیستی قزوین در ادامه از خیران خواست کمک‌های نقدی خود به مددجویان بهزیستی را به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۵۷۰۲۶۲۰ و یا از طریق گوشی همراه به *۷۳۳*۴*۱۴۰۰۰۰۹# پرداخت کنند و کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های بهزیستی استان و شهرستان‌ها تحویل دهند.

انتهای پیام/ک

 دیدار با مددجویان بهزیستی در طرح ضیافت مهر

برچسب ها: بهزیستی ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.