لزوم استقرار اداره بیمه سلامت در هندیجان

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استقرار اداره بیمه سلامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، علی گلمرادی، نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان هندیجان و خوزستان برای برطرف کردن محرومیت این شهر تلاش و کوشش کنند ما هم حمایت و پشتیبانی می‌کنیم .

وی افزود: اداره بیمه سلامت وهمه ادارات و سازمان‌هایی که هنوز در این شهرستان مستقر نشده‌اند باید در این شهر محروم مستقر شوند.

گلمرادی ادامه داد: امروز وضع مردم در این شهرستان مناسب نیست بلکه اسفبار و غیرقابل تحمل شده به هیچ وجه پذیرفته نیست که این شهرستان با صلاح دید دولت ارتقا یابد، اما هنوز ادارات آن مستقر نباشد.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده از مسئولان که کم کاری کنند ناراضی بوده و اگر حرکتی نکنند پیگیری‌های قانونی را انجام خواهم داد.

گلمرادی عنوان کرد: دولت باید بر اساس عدالت ثروت و بودجه‌های کشور را تعیین کند، عدالت یعنی اینکه هر چقدر از مرکز کشور و یا استان دور باشید باید بودجه بهتر و بیشتری دریافت کنید چرا که به شهر‌ها و مناطق دور افتاده کمتر توجهی می‌شود.

این مقام مسئول گفت: چون که هندیجان از مرکز کشور و مرکز استان دور است هیچ بودجه کافی دریافت نمی‌کند و هیچ کس به فکر این منطقه نیست حتی ادارات مورد نیاز آن‌ها را مستقر نمی‌کنند.

انتهای پیام/م

توجه به توسعه هندیجان از سوی مسئولان

برچسب ها: بیمه سلامت ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.