نمایش همدلی و وفاق ملی در حادثه سیل

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان چرداول گفت: حادثه سیل فروردین ماه اگرچه خسارات زیادی داشت اما نمایش همدلی و وفاق ملی را به رخ جهانیان کشید.

نمایش همدلی و وفاق ملی در حادثه سیل

حجت الاسلام یوسف فتحی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان چرداول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ، گفت : سیل ویرانگر ابتدای سال جاری با وجود خسارات مالی فراوانی که بر جای گذاشت به صحنه ای برای نمایش همدلی و وفاق ملی در ایران بدل شد.

وی ادامه داد : حضور نیروهای مسلح کشور خصوصاً سپاه قهرمان در همان لحظات ابتدائی وقوع سیل و خدمت رسانی بی منت و مخلصانه آنها به سیل زدگان مشت محکمی بر یاوه گوئی های رئیس جمهور دیوانه آمریکا در مورد سپاه مردمی ایران بود.

وی اضافه کرد : نیروهای مسلح کشور در این برهه زمانی ضمن انجام اقدامات امنیتی با شرکت فعال در اقداماتی همچون ایجاد سیل بند و امداد و نجات آسیب دیده گان ، جمع آوری کمک های مردمی و اقدامات جهادی دیگر نشان دادند خدمتگزارانی واقعی برای مردم هستند و در هرزمانی که لازم باشد در کنار و همراه مردم خواهند بود.

وی افزود : ابراز خشنودی و رضایت رهبر معظم انقلاب(مدظله) از عملکرد نیروی انتظامی و همچنین رضایتمندی مردم که ولی نعمتان ما هستند در سیل اخیر بالاترین مزد برای زحمات شبانه روزی کارکنان ناجا در این حادثه بود.

انتهای پیام/ه

همدلی و وفاق ملی در سیل اخیر استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.