عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: علی رغم تذکرات متعدد و موکد به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری مبنی بر حذف هرگونه توهین جنسیتی به زنان هم چنان شاهد هستیم به سخیف ترین شکل ممکن زنان مورد تمسخر قرا میگیرند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریده روشن عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق میان دستور خود در جریان نشست هفتاد و یکم شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به درخواست‌های مکرر مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ با موضوع ساماندهی نماز خانه‌های سطح پارک ها، گفت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان لازم است وضوخانه‌ها و نماز خانه‌های پارک‌ها مود توجه وتحت نظارت قرارگیرد.


وی ادامه داد: لازم است شهرداری در فاصله زمانی پس از افطار با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در جهت حفظ آداب و سنت ماه مبارک رمضان گام بردارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگری از نطق خود اظهار کرد: علی رغم تذکرات متعدد و موکد به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری مبنی بر حذف هرگونه توهین جنسیتی به زنان و عدم اشاعه کلیشه‌های جنسیتی در رویداد‌های برگزار شده توسط این سازمان و دیگر بخش‌های شهرداری هم چنان شاهد هستیم به سخیف‌ترین شکل ممکن به نام طنز، زنان مورد تمسخر قرا میگیرند.

وی افزود: نمونه اخیر این اتفاق در ویژه برنامه سحرخیز‌تر از صبح مشاهده شد؛ برای آخرین بار نسبت به پایان دادن به چنین برنامه‌هایی که منجر به مکدر نمودن وجدان عمومی میگردد، تذکر میدهم چرا که ادامه وضع موجود در محتوا رویداد‌ها و برنامه‌های فرهنگی قابل اغماض نخواهد بود.

گفتنی است سحر خیز‌تر از صبح عنوان برنامه ایست که با حضور کارگران شهرداری و خانواده‌های آنان به میزبانی شهر رویا‌های اصفهان و به مدت ۵ روز تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه داشت.


انتهای پیام/م

 

جلسه شورای شهر اصفهان

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار