۹۰۰ معلم در استان ایلام تجلیل می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم از ۹۰۰ معلم در نقاط مختلف استان تجلیل می‌شود.

۹۰۰ معلم در استان ایلام تجلیل می‌شوند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ، اسفندیار رستمزاد در آیین بزرگداشت روز معلم در استان گفت : کمبود‌های معیشتی معلمان خللی در کیفیت آموزشی نداشته است.

وی با بیان اینکه بر همه لازم است که جایگاه معلم را پاس بدارند افزود : حفظ جایگاه معلم یکی از اصول سفارش شده دین مبین اسلام است که همه باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه معلمان استان بیشترین حساسیت را برای ارتقاء سطح علمی دانش آموزان دارند تصریح کرد: مشکلات اقتصادی بر معیشت معلمان هم تاثیرگذار است و باید به این قشر از جامعه توجه بیشتری صورت گیرد تا کیفیت آموزش تحت الشعاع موضوعات جانبی قرار نگیرد.

رستمزاد ادامه داد : در سطح مناطق استان بیش از ۱۱ هزار نیروی فرهنگی کار تعلیم و تربیت ۱۰۰ هزار دانش آموز را عهده دار هستند که امسال و در گرامیداشت هفته معلم از ۹۰۰ نفر آن‌ها تجلیل بعمل می‌آید.

وی با اشاره به تلاش‌های آموزش و پرورش استان ایلام برای کاهش مشکلات فرهنگیان تصریح کرد: این اداره کل درصدد است تا مشکلات فرهنگیان را به کمترین میزان خود برساند و در این زمینه برنامه‌های خوبی در دست اجرا دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: آمادگی لازم برای امتحانات پایانی در همه مناطق استان بر اساس برنامه زمان بندی شده وجود دارد.

انتهای پیام/ه

تجلیل از معلمان استان ایلام

برچسب ها: آموزش و پرورش ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.