نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مطرح کرد؛

ماه مبارک رمضانی فرصتی نورانی برای خودسازی

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ماه مبارک رمضانی فرصتی نورانی برای خودسازی است.

ماه مبارک رمضانی فرصتی نورانی برای خودسازیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله دری نجف آبادی در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی مذهبی ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی نورانی برای خودسازی است.

آیت الله دری نجف آبادی در این جلسه،به مناسبت‌های پیش رو در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: همه باید دست به دست دهیم و همت کنیم تا این مناسبت‌ها به نحو احسن و با مشارکت مردم و مسئولان برگزار شود.

وی با بیان اینکه حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود گفت: فضای شهر باید شکل معنوی و اخلاقی به خود گیرد و با هرگونه تظاهر به روزه خواری برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، بر فراهم کردن زمینه حضور جوانان در مساجد و پایگاه‌ها تاکید کرد و گفت: باید با تشویق جوانان وایجاد انگیزه در آن‌ها مساجد را به پایگاهی برای فعالیت آن‌ها تبدیل و آن‌ها را جذب کنیم.

وی در ادامه بر حفظ روحیه وحدت و انسجام تاکید کرد و افزود: وحدت و انسجام ملی شمشیری در مقابل دشمن است که اگر آسیب ببیند موجب شادی و طمع ورزی دشمنان اسلام می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری انسجام و وحدت مردم در سیل اخیر گفت: این موج حمایت‌ها و فداکاری‌ها قابل تقدیر است چرا که موجب کاهش بخشی از آلام مردم مناطق سیل زده شد.

وی همچنین برگزاری مراسم شب‌های پرفضیلت قدر، پرداختن به موضوع امامت و ولایت و پاسخگویی به شبهات را از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان عنوان کرد

حجت الاسلام مرادی مشاور نماینده، ولی فقیه در بنیاد غدیر استان هم با ارائه گزارشی از برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: توجه به ایتام و مستمندان، برگزاری افطاری ساده، برنامه‌های قرآنی و فرهنگی و ویزیت رایگان در مناطق محروم بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/ی

برنامه‌های مذهبی ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.