سمامی: اظهارات بازیکن ماشین سازی علیه پرسپولیس کری خوانی بود

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: صحبت‌های بازیکن ماشین سازی درباره قهرمان نشدن پرسپولیس حالت کری خوانی داشته و او بدون اطلاع از قوانین این حرف را زده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرید بهزادی کریمی، بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از دیدار این تیم مقابل  سپاهان اصفهان که با برتری ۲ بر صفر شاگردان امیرقلعه نویی به پایان رسید در صحبت‌هایی عجیب اعلام کرد: با پیروزی که سپاهان کسب کرد شرایط بهتری در جدول به دست آورد. ماهم هفته دیگر با پرسپولیس بازی داریم. اگر شرایط به شکلی رقم بخورد که پرسپولیس امتیاز نیاورد، سپاهان می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد. مردم تبریز دوست دارند تیم خودشان قهرمان شود، اما راضی به قهرمان شدن پرسپولیس نیستند.

این صحبت‌ها درست پس از شکست ماشین سازی برابر سپاهان واکنش باشگاه پرسپولیس را در پی داشت و آن‌ها از فرید بهزادی کریمی به مراجع قضائی فدراسیون فوتبال یعنی کمیته اخلاق و انضباطی شکایت کردند.

عبدالله سمامی، عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: رسیدگی به اینگونه صحبت‌ها در حیطه وظایف کمیته اخلاق نیست و من هم نمی‌خواهم به آن صورت اظهار نظری درباره صحبت‌های این بازیکن انجام بدهم. بهتر است بازیکنان از مطرح کردن اظهارات شائبه انگیزی که زیبا هم نیست خودداری کنند. من اعتقاد دارم بسیاری از این صحبت‌ها که از روی هیجان و کری خوانی مطرح می‌شود با اطلاع از قوانین نیست.

او ادامه داد: برای رسیدگی به اینگونه اظهارات باید به قانون مراجعه شود، اما نباید زیاد روی صحبت‌های این بازیکن ریز شد. شک نکنید بسیاری از بازیکنان فوتبال از آثار قانونی صحبت های خود اطلاعی ندارند. با این وجود اگر هر بازیکنی اخلاق را در صحبت هایش زیر پا بگذارد از سوی ارکان قضائی فدراسیون احضار شده و به او تذکر داده می‌شود. با این وجود چندان هم نباید به این کری خوانی‌ها وارد شد و برخورد سختی با آن داشت چرا که ما شاهد هستیم در عرف جامعه هم کری خوانی وجود دارد.


بیشتر بخوانید: شکایت پرسپولیس به خاطر اظهارات بازیکن ماشین سازی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار