کسب دو نشان رنگارنگ توسط بانوی تکواندوکار کردستانی در رقابت های کشوری

نیان شاه محمدی نشان نقره و برنز رقابت‌های تکوادو بخش پال کیوک‌پا و شکستن اجسام در چند جهت چهاردهمین دوره مسابقات آزاد هان‌مادانگ قهرمانی بانوان کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، چهاردهمین دوره رقابت‌های آزاد هان‌مادانگ قهرمانی بانوان کشور جهت انتخاب و حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ از روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور تکواندوکاران دختر سراسر کشور در سالن فدراسیون تکواندو آغاز شد و با معرفی نفرات برتر عصر روز شنبه به پایان رسید.

چهاردهیمن دوره رقابت‌های تکواندو با حضور ۴۷۶ ورزشکار در بخش بانوان به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور در دو رده سنی زیر ۱۹ و بالای ۱۹ سال بخش‌های قدرتی، رکوردی و انفرادی، تیمی و گروهی برگزار شد.

روز نخست این رقابت‌ها در بخش‌های سون‌نال، جوموک، پال کیوک‌پا و نوپی‌چاگی پیگیری شد و در روز پایانی نیز نفرات برتر آیتم‌های تیویوپ چاگی، پومسه استاندارد، پومسه ابداعی، تیم نمایش و چندجهت معرفی شدند.

تیم کردستان با یک نماینده در بخش بانوان در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرد و توانست یک نشان نقره و یک مدال برنز را بدست آورد.

در نتایج رده‌سنی بالای ۱۹ سال نیان شاه محمدی تکواندکار صاحب عنوان کردستانی موفق شد در ماده پال کیوکپا پس از نماینده استان مرکزی در جایگاه دوم قرار گیرد و نشان نقره این ماده را به گردن انداخت.

این ورزشکار کردستانی در ماده شکستن اجسام در چند جهت توانست همراه با نماینده خوزستان مشترکا سوم شود و نشان برنز را دریافت کند و زهرا فیض آبادی از تهران و شیما داوودی از کرمانشاه به ترتیب مقام اول و دوم را بدست آوردند.

انتهای پیام/ع

کسب دو نشان رنگارنگ توسط بانوی تکواندوکار کردستانی در رقابت های کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.