اجرای نمایش لولوی آوازخوان در لنگرود

نمایش لولوی آوازخوان ویژه کودک و نوجوان در لنگرود به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود گفت: نمایش ویژه کودک و نوجوان با عنوان "لولوی آوازخوان" از فردا در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: نمایش لولوی آوازخوان به نویسندگی رضا فیاضی و کارگردانی حمید پروانه از تاریخ ١٦ لغایت ٢٢ اردیبهشت صبح (ویژه مدارس و مهدکودک ها) و عصر (ویژه خانواده ها) در سالن شهید املاکی این اداره پذیرای علاقه‌مندان به نمایش است.

رئیس ارشاد لنگرود با بیان اینکه مجتبی معیری نیا، فهیمه رفیعی و علیرضا احمدی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند، اظهار داشت: نمایش لولوی آوازخوان از ١٦ لغایت ٢٢ اردیبهشت ماه همه روزه صبح و عصر پذیرای کودکان و نوجوانان و خانواده هایشان است.

مقدسی تصریح کرد: نمایش لولوی آواز خوان - ویژه کودک و نوجوان، داستان یک خانواده لولو است که می‌خواهند خصلت‌های لولوگری را به کودک خود بیاموزند، اما کودک در یادگیری ناتوان است ناچار خانواده اش برای او تنبیهاتی در نظر می‌گیرند، اما تنبیهات نتیجه عکس می‌دهد و کودک به سمت خصلت‌های انسانی گرایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ع

نمایش لولوی آوازخوان ویژه کودک و نوجوان از فردا در لنگرود

برچسب ها: وزارت ارشاد ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.