بازگشت آقای خنده به فدراسیون فوتبال تکذیب شد!

خبر بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال و حمایت او از گزینه ریاست یکی از هیئت‌های استانی تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن کامرانی فر یکی از گزینه‌های مورد نظر برای ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی است و شنیده می‌شود علی کفاشیان، در نظر دارد برای رسیدن دوباره به ریاست فدراسیون فوتبال نظر برخی اعضای مجمع را جلب کند و در همین راستا حمایت‌های لازم را از کامرای فر برای کسب این کرسی داشته است.

شایعه عجیبی که بی شک پایه و اساس درستی ندارد و اصولا قانون به فرد بازنشسته اجازه نمی‌دهد بار دیگر در انتخابات ریاست فدراسیون‌ها ثبت نام کند. علی کفاشیان به دلیل قانون منع استفاده از بازنشسته‌ها تازگی از سمت نایب رئیسی فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال استعفا کرده است و حتی دیگر در جلسات هیئت رئیسه فدراسیون هم شرکت نمی‌کند.

حسن کامرانی فر، رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره این موضوع اظهار داشت: با وجود اینکه مدتی است برای انتخابات هیئت فوتبال مشهد ثبت نام کرده ام، اما از زمان این کار یک بار هم کفاشیان را در مشهد ندیده ام. از طرفی می‌گویند کفاشیان برای اینکه خودش بار دیگر رئیس فدراسیون شود می‌خواهد با چینش مهره هایش در هیئت‌های استانی زمینه این کار را فراهم کند. این بحث واقعا خنده دار است و دوستانی که چنین شایعاتی می‌سازند بد نیست نگاهی هم به قوانین کنند.

او ادامه داد: کفاشیان با توجه به قانون منع استفاده از بازنشسته‌ها از فدراسیون فوتبال کنار رفت. آیا قانون به یک فرد بازنشسته اجازه می‌دهد یک بار دیگر در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت کند؟ خواهش می‌کنم بدون اطلاع اینگونه صحبت نکنید.

کمک داور بین المللی سابق فوتبال ایران تصریح کرد: به نظر می‌رسد دوستان یادشان رفته من در زمان ریاست مهدی تاج رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال شدم و ارتباطم با او بسیار بیشتر از کفاشیان است. واقعا تعجب می‌کنم چرا برخی افراد دنبال ساختن چنین شایعاتی هستند. به هر حال بازهم تاکید می‌کنم کفاشیان برای انتخاب من برای ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی هیچ لابی‌ای انجام نداده است.


بیشتر بخوانید: کفاشیان استعفا کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا ميخاد برگرده مگه بازنشسته نشده
Canada
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
فکر کنم .قطع رجال در ایران شده .
Iran (Islamic Republic of)
دهه هشتادی
۲۰:۵۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
این اقاباید جواب پس بده ولی کو ؟
آخرین اخبار