رویارویی پلیس با سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف و انهدام ۱۹ باند توزیع مواد مخدر خبر داد.

سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی آشنایی با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی در منطقه حصه در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با تاکید بر ضرورت مبارزه حداکثری با مواد مخدر گفت: اعتیاد ابر آسیبی است که ما با آن مواجه هستیم به ویژه در برخی از نقاط شهر که باید اقدمات لازم جهت مبارزه با این آسیب به عمل آید.

وی افزود: اولویت نخست ما در سال جاری پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه با سوداگران مرگ است، که در این راستا بیش از ۵ هزار کیلو گرم مواد مخدر در سال جاری کشف شده همچنین ۱۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در منطقه حصه طی عملیات ظفر ۳ با اقدام میدانی ۳ روز طرح پاکسازی این منطقه به اجرا درآمد که در این راستا ۱۰ روز عملیات اطلاعاتی و انتظامی انجام شد.

معصوم بیگی در خصوص ضرورت تشکیل نمایشگاه تخصصی آشنایی با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی در منطقه حصه گفت:با کمک شهرداری مناطق، ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری سایر نهاد‌ها خطرات و آسیب‌های مواد مخدر به خانواده‌ها و جوانان متذکر شود تا شاهد کاهش اعتیاد در مناطق مختلف شهر باشیم.

وی در خصوص مبارزه با مواد مخدر در مدارس استان گفت: طی تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش مقرر گردید به طور مستمر کارشناسان این حوضه در مدارس حضور پیدا کنند و آسیب‌های مواد مخدر را به دانش آموزان معرفی کنند ضمن اینکه یک نمایشگاه دائم در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دایر گردیده و دانش آموزان به طور مستمر از این نمایشگاه‌ها بازدید می‌کنند.


انتهای پیام/م
 

ضرورت تشکیل نمایشگاه تخصصی آشنایی با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.