ملی پوشان کماندار ایران به خط شدند

تیم کامپوند و ریکرو کشورمان به ترتیب با ۴ و ۸ کماندار در مسابقات جهانی حاضر می‌شوند.

ملی پوشان کماندار ایران به خط شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افتتاحیه مسابقات جهانی تیروکمان شانگ‌های فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود و پس از آن ۳۰۸ کماندار از ۳۹ کشور، در ۲ بخش ریکرو و کامپوند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم ملی ریکرو کشورمان یکم اردیبهشت ماه تهران را به مقصد گوانگجو ترک کرد تا ۲ هفته‌ای در این شهر حضور داشته باشد و با انجام چند دیدار تدارکاتی، خود را برای مسابقات جهانی شانگ‌های و پس از آن هلند آماده کند. تیم کامپوند ایران نیز مستقیما از تهران به شانگ‌های اعزام شد که دلیل آن برگزار نشدن اردوی کامپوند در این کشور بود.

تیم کامپوند مردان کشورمان در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۵ دانمارک با ترکیب ۳ نفره اسماعیل عبادی، مجید قیدی و یاسر عمویی موفق شد به عنوان قهرمانی دست یابند.

با وجود نتایج و رکورد‌های قابل توجهی که کامپوندبازان در تمرینات و مسابقات اخیر بر جای گذاشتند، اما این تیم تنها با ۴ کماندار در شانگ‌های حاضر خواهد شد در حالی که تیم ریکرو با ۸ ورزشکار پا به این مسابقات خواهد گذاشت. اتفاقی که هر چند احتمال مدال آوری ورزشکاران ایرانی را در این رقابت‌ها کمتر می‌کند، اما به دلیل حضور نداشتن کامپوند در میان بازی‌های المپیکی امری طبیعی است.

چندی پیش رئیس فدراسیون تیروکمان اعلام کرده بود با مقایسه رکوردها، تیم کامپوند قهرمان جهان است، اما در عین حال اعزام این تیم به مسابقات جهانی هلند را به تامین منابع مالی منوط کرده بود.

مسابقات جهانی شانگ‌های برای ملی پوشان تیروکمان کشورمان اهمیت زیادی ندارد و تنها، تورنمنتی تدارکاتی برای کسب آمادگی بیشتر در راه حضور قدرتمند در مسابقات هلند به شمار می‌رود که خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود و نقش مهمی در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون تیروکمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار