تدابیر ویژه پلیس بوشهر در ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس برای ماه مبارک رمضان و مناسبت‌هایی که در این ایام قرار دارند تدابیر و اقدامات ویژه‌ای را پیش بینی کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی افزود: نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان طرح‌های مختلفی را پیش بینی کرده است و به سبب اینکه در شب‌های ماه رمضان به ویژه شب‌های قدر مردم به منظور شرکت در مراسم مذهبی منازل خود را ترک می‌کنند و در مساجد حضور پیدا می‌کنند، طرح پیشگیری از سرقت اجرا و امنیت در این ایام اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه با پوشش بسیار مناسب امنیتی نیرو‌ی انتظامی مردم می‌توانند با خیالی آسوده در مساجد و تکایا در مراسم مذهبی حضور پیدا کنند، افزود: طرح ترافیکی ویژه شب‌های قدر و عید سعید فطر با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در راستای وظایفمان در ماه مبارک رمضان جلساتی را با ستاد هماهنگی سیاست گذاری نماز جمعه و امامان جماعت برگزار کردیم، همه همکاران ما در شهرستان‌ها و همین طور در مرکز استان تدابیری را که باید برای تامین امنیت استان صورت گیرد، پیش بینی کرده‌اند.

سردار واعظی یادآور شد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ۱۹۷ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش، انتقاد و پیشنهاد شهروندان است.

انتهای پیام/ک

طرح پلیس در ماه مبارک رمضان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.