سه مامای کردستانی نمونه کشوری شدند

سه نفر از پرسنل خدوم مامایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با عنوان مامای نمونه کشوری انتخاب و توسط مقام عالی وزارت مورد تقدیر واقع شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما با حضور مقام عالی و معاونین بهداشت و درمان وزارت متبوع همزمان با یکصدمین سال آموزش آکادمیک مامایی در ایران و جشنواره زایمان طبیعی در تالار همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شعار "ماما حامی سلامت خانواده" برگزار شد.

 شهرام شریفی افزود: در این مراسم سه نفر از پرسنل  مامایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با نام‌های خانم‌ها زهرا شیخی (شاغل در تسهیلات زایمانی و مرکز جامع سلامت روستایی حسن آباد شهرستان بیجار)، سیمین حجری (شاغل در بخش بعد از زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سقز) و گلبهار قادر خانی (شاغل در دانشکده پرستاری ومامایی) با عنوان مامای نمونه کشوری انتخاب و مورد تقدیر واقع شدند.

شریفی با بیان اینکه، در این جشنواره از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فعال در این خصوص نیز تقدیر به عمل آمد، افزود: بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بیجار از دانشگاه علوم پزشکی کردستان به جهت ترویج زایمان طبیعی و کاهش سزارین از مقام عالی وزارت لوح تقدیر دریافت نمود.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: این موفقیت حاصل تعهد، تخصص و عشق خدمتگزاری به مردم است و لازم است ضمن تبریک به این عزیزان، از آنان قدردانی گردد.

انتهای پیام/ع

سه مامای کردستانی نمونه کشوری شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.