معرفی مکان های دیدنی دبی +تصاویر

سفرتان را با شناخت بهتر جاذبه های دیدنی دبی لذت بخش کنید.

معرفی مکان های دیدنی دبی به همراه تصاویربه گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه کشور دبی یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی جهان در خاورمیانه به شمار می رود. این کشور عربی با دارا بودن امکانات متنوع و به روز تفریحی و گردشگری تا حد زیادی نیاز مسافران خود را برطرف می کند. کشوری مدرن که سفر به آن برای شما بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

در ادامه همراه ما باشید و بهترین مکان های دیدنی دبی را بشناسید.

 

نگاهی به شگفت انگیزترین مکان های دیدنی دبی

  • جزیره پالم جمیرا دبی

این جزیره جزو بزرگ ترین پروژه های احیای زمین در دنیا محسوب می شود که برای احداث آن هزینه های زیادی صرف شده و خواهد شد.  منظور از جزایر پالم در واقع جزایر مصنوعی است.  پالم جبل علی و پالم دیره دو قسمت اصلی و مهم پالم جمیرا هستند. هدف از احداث این جزیره های مصنوعی با امکانات متنوع تفریحی و رفاهی و ... افزایش میزان جهانگردی دبی است. شیخ محمدبن راشد آل مکتوم این پروژه عظیم را راه اندازی کرده است.

معرفی مکان های دیدنی دبی به همراه تصاویر

  • خانه شیخ سعید در دبی

خانه ای بسیار قدیمی که معماری آن الهام گرفته از خانه های قدیمی ناحیه کویر و جنوب ایران است. شیخ سعید آل مکتوم امیر دبی در سال های 1912_ 1958 در این خانه زندگی می کرد. قدمت بنا به سال 1896 بازمی گردد که هم اکنون برای بازدید جهان گردان مرمت شده است همچنین در این خانه کلکسیونی از اشیای قدیمی و تاریخی هم مورد بازدید عموم قرار می گیرد.

معرفی مکان های دیدنی دبی به همراه تصاویر

  • پارک خور یا شهر کودک

دبی بهترین امکانات تفریحی را در اختیار گردشگران قرار می دهد و یکی از این موارد وجود پارک خور یا همان شهر کودک است که همه ساله پذیرای  تعداد زیادی مسافر و توریست است. از جمله امتیازات پارک عبارتند از وجود چند هکتاری باغ ها، اسکله های ماهی گیری، محل بازی کودکان، رستوران ها، فضای پیک نیک ، برگزاری کنسرت و ... .

معرفی مکان های دیدنی دبی به همراه تصاویر


بیشتر بخوانید: پشت پرده دبی چه می گذرد؟ +تصاویر


  • پیست اسکی آن هم در دبی

شاید برایتان قابل هضم نباشد که در دبی چنین امکان تفریحی وجود داشته باشد چرا که دبی آب و هوایی گرم وخشک دارد و بارش برف در این کشور تقریبا غیرممکن است. اما با کمک تکنولوژی و صرف هزینه های گزاف، پیست اسکی دبی امروزه جزو محبوب ترین پیست های جهان است؛ این پیست با دارا بودن پنج دور با ارتفاع و شیب متفاوت که طولانی ترین دور 400 متر با سقوط بیش از 60 متر است از امکانات گردشگری دبی به شمار می رود.

معرفی مکان های دیدنی دبی به همراه تصاویر

  • موزه های دبی

بازدید از موزه برای علاقه مندان به تاریخ از مکان های دیدنی دبی محسوب می شود. موزه دبی یا به عبارتی همان قلعه الفهیدی مربوط به سال 1800 میلادی است. معماری این بنا و وجود موضوعات مختلف و دیدن اشیا قدیمی شما را در این مکان به وجد خواهد آورد.

معرفی مکان های دیدنی دبی به همراه تصاویر

  • برج خلیفه دبی

مشهورترین جاذبه توریستی دبی برج خلیفه با 160 طبقه و ارتفاع تقریبی یک کیلومتری است. جالب است بدانید که برج خلیفه بلندترین سازه ساخته شده توسط انسان است که در 4 ژانویه 2010 افتتاح شد.

معرفی مکان های دیدنی دبی به همراه تصاویر

  • مراکز تجاری و خرید

عاشقان خرید حتما از این مراکز در دبی دیدن کنند و یا اگر زیاد اهل خرید هم نباشید مهم نیست. چون معماری فوق العاده این مراکز شما را حیرت زده خواهد کرد. علاوه بر این لذت خوردن غذا در رستوران ها و هوای مناسب در  این مراکز سفر شما را چند برابر لذت بخش تر خواهد کرد.

معرفی مکان های دیدنی دبی به همراه تصاویر


بیشتر بخوانید: برج نشینان دبی باید دیرتر افطار کنند!


  • مارینا دبی

از دیدنی ترین مکان ها  در دبی مارینا دبی است. در این مکان منحصر به فرد امکان قایق سواری به شما داده می شود و در پی آن می توانید از هوای تازه وتماشای نمایی از برج ها شگفت زده شوید.

معرفی مکان های دیدنی دبی به همراه تصاویر

از سایر جاذبه های توریستی و دیدنی دبی می توان به فواره موزیکال و آکواریوم مراکز خرید دبی مال، سواحل و تفریحات آبی آن ها، سافاری بیابانی، پارک آبی، برج العرب و اتوبوس فضایی گردشگردی با راهنما برای توریست ها اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
مثل ايران خوشبخت شدند